تریلر Black Myth: Wukong؛ مقابله با دشمنان سرسخت

اشتراک گذاری

استودیو Game Science تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی سولز-لایک Black Myth: Wukong را برای نمایش مبارزه با باس‌ها پخش کرد.

بازی Black Myth: Wukong با نمایش‌های قبلی توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرد. نظر به اینکه زمان زیادی تا عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولز-لایک باقی نمانده است، هیجان زیادی برای تجربه آن در میان طرفدارها وجود دارد. اکنون استودیو Game Science در جریان رویداد WeGame اخیر تریلر جدیدی از بازی را پخش کرد.

تمرکز این تریلر روی نمایش باس‌هایی است که در بازی Black Myth: Wukong با آن‌ها مقابله خواهید کرد. شماری از هیولاهای مختلف را می‌توان در این ویدیو مشاهده کرد که نبردها، طراحی دشمنان و حملات را به نمایش می‌گذارند. درعین‌حال محیط الهام‌گرفته از داستان Journey to the West (سیر باختر) نیز امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد.

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی مورد انتظار با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و در زمان عرضه از فناوری‌های Path Tracing و DLSS 3.5 پشتیبانی خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  کارگردان Dead or Alive 6 در توسعه Tekken 8 مشارکت دارد

اخبار مرتبط