تریلر Beyond Good and Evil 2 آماده پخش است

تریلر Beyond Good and Evil 2 آماده پخش است

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی Beyond Good and Evil 2 را از حدود یک سال پیش آماده کرده است.

هفت سال از زمان معرفی Beyond Good and Evil 2 می‌گذرد و بسیاری از طرفدارها دیگر امیدی به انتشار این بازی ندارند. شرکت یوبیسافت با وجود تأخیرهای متعدد و مشکلات فراوان توسعه تأکید می‌کند که کار روی این دنباله هنوز ادامه دارد. اکنون یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که از مدت‌ها پیش تریلر جدیدی از این بازی آماده شده است.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا با انتشار توییت جدیدی ادعا کرد که شرکت Ubisoft تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی Beyond Good and Evil 2 را از «حدود یک سال پیش» آماده کرده است. بااین‌حال درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این ناشر فرانسوی برای پخش این تریلر در رویدادها و نمایشگاه‌های پیش‌رو برنامه دارد یا خیر.

با اینکه افتتاحیه رویداد Summer Game Fest به پایان رسیده است، طرفدارها می‌توانند انتظار پخش تریلر بازی Beyond Good and Evil 2 را در رویداد Xbox Games Showcase یا Ubisoft Forward داشته باشند. البته باتوجه‌به وضعیت نامعلوم توسعه این ویدیوگیم جای تعجبی ندارد که رویدادهای آتی نیز بدون نمایش بازی خاتمه یابند.

بیشتر بخوانید  10 تا بهترین بازی هواپیما که می توانید همین الان بازی کنید

اخبار مرتبط