تریلر Banishers: Ghosts of New Eden اتخاذ تصمیم‌های دشوار را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

تریلر جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden دشواری انتخاب بین عشق، مرگ و قربانی‌کردن را به نمایش در می‌آورد.

استودیو دونت‌ناد و شرکت فوکس اینترتینمنت در سال گذشته از تأخیر بازی Banishers: Ghosts of New Eden خبر دادند. حال این بازی اکشن و نقش‌آفرینی برای انتشار در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ (۱۳ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. تیم سازنده با نزدیک‌شدن به زمان عرضه به‌طور مرتب جزئیات و تریلرهای مختلفی از بازی Banishers: Ghosts of New Eden را به اشتراک می‌گذارد تا بازیکن‌ها بیشتر با جنبه‌های گوناگون بازی ازجمله داستان، محیط و گیم‌پلی آشنا شوند.

در جدیدترین تریلر بازی می‌توانیم دشواری انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بازی را ببینیم. روایت بازی به حوادث زندگی یک زوج تبعیدشده به نام‌های آنته‌آ دوارته و رد مک ریث می‌پردازد. درنهایت با مرگ آنته‌آ و تبدیل این کاراکتر به روح، این خانواده درگیر ماجراهای غم‌انگیز New Eden می‌شوند. دراین‌میان رد باید تصمیم‌های مهمی بگیرد که می‌توانند سرنوشت داستان و پایان بازی را تغییر دهند. بازیکن‌ها باید در نقش رد تصمیم بگیرند با فداکردن روح همسر خود به سوگندشان برای نجات روح‌های سرگردان عمل کند یا آن‌ها را برای برگرداندن عشق خود به زندگی واقعی قربانی کند. درنهایت هر تصمیمی که بازیکن بگیرد منجربه یکی از پنج پایان‌ مختلف داستان خواهد شد.

گیم‌پلی مبارزه بازی Banishers: Ghosts of New Eden به‌صورت بی‌درنگ توسعه یافته است. بازیکن‌ها می‌توانند کنترل رد در دنیای واقعی و کنترل آنته‌آ در دنیای ارواح را به‌دست بگیرند که هرکدام حمله‌های فیزیکی و جادویی منحصر‌به‌فردی دارند. به‌نظر می‌رسد ترکیب قدرت‌های متفاوت این کاراکترها درکنار انتخاب‌های دشوار و تأثیرگذار روی داستان برای بسیاری از طرفدارهای آثار نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز باشد.

بیشتر بخوانید  مایکروسافت تعداد زیادی از کارمندان اکتیویژن بلیزارد و ایکس باکس را اخراج می‌کند

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط