تریلر Assassin’s Creed Shadows؛ کاوش در ژاپن فئودال

تریلر Assassin’s Creed Shadows؛ کاوش در ژاپن فئودال

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی به نمایش محیط‌های چشم‌نواز Assassin’s Creed Shadows پرداخت.

از مدت‌ها پیش طرفداران از یوبیسافت می‌خواهند که اساسینز کرید را به ژاپن فئودال ببرد. گیمرها در سال جاری با Assassin’s Creed Shadows به خواسته خود می‌رسند؛ اثری که آن‌ها را به ژاپن قرن ۱۶ می‌برد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبیسافت تریلر جدیدی را برای نمایش محیط‌های اساسینز کرید شدوز پخش کرده است.

این تریلر نگاهی به مکان‌های مختلف نقشه جهان-باز Assassin’s Creed Shadows، از کوه‌های پوشیده از برف و جنگل‌های سرسبز بامبو گرفته تا آبشارها، معابد و پل‌های زیبا دارد. یوبیسافت اخیرا تأیید کرد که نقشه اساسینز کرید شدوز کوچک‌تر از Assassin’s Creed Valhalla و درعوض قابل مقایسه با Assassin’s Creed Origins خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Shadows در اواخر دوره سنگوکو ژاپن جریان دارد و به ماجراهای نائوئه، یک شینوبی از ولایت ایگا می‌پردازد که روستای محل سکونتش با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی نامدار آفریقایی یکی از نیروهای مسئول این حمله است. نائوئه به‌جای گرفتن انتقام تصمیم می‌گیرد تا با یاسوکه متحد شود تا مسیر دیگری را در پیش بگیرد. نائوئه به یک قاتل تبدیل می‌شود و آن‌ها با هم به‌عنوان سایه‌هایی کار می‌کنند که در خدمت نور هستند.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازیکن‌ها می‌توانند یکی از سه نسخه استاندارد (۶۹.۹۹ دلار)، طلایی (۱۰۹.۹۹ دلار) و آلتیمیت (۱۲۹.۹۹ دلار) اساسینز کرید شدوز را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید  تیک تو: هوش مصنوعی توسعه بازی‌ ها را ارزان‌تر و سریع‌تر نمی‌کند

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط