تریلر Alone in the Dark عمارت ترسناک درستو را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

استودیو Pieces Interactive تریلر جدیدی از بازی Alone in the Dark را پخش کرد که عمارت درستو را نشان می‌دهد.

بازی Alone in the Dark با نمایش‌های قبلی توجه بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرده است. با اینکه معلوم نیست این بازی بتواند به اندازه دیگر آثار ترسناک بقامحور نظیر Resident Evil و Dead Space موفق ظاهر شود، تابه‌حال همه چیز به‌خاطر تأکید فراوان این ریبوت بر القای حس ترس خوب به‌نظر می‌رسید. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت THQ Nordic و استودیو Pieces Interactive تریلر جدیدی از بازی را پخش کردند.

این تریلر روی نمایش عمارت درستو تمرکز دارد که محل وقوع رویدادهای بازی Alone in the Dark است. این عمارت بزرگ و رعب‌انگیز انواع وحشت‌های کابوس‌وار را در خود جای داده است. این شامل افرادی می‌شود که درون درستو ملاقات خواهید کرد؛ افرادی که همگی تحت تأثیر این عمارت به طرق مختلف عقل خود را از دست می‌دهند.

وقایع بازی Alone in the Dark در دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد که کارآگاه ادوارد کارنبی (دیوید هاربر) تلاش می‌کند تا عموی گم‌شده امیلی هارتوود (جودی کومر) را پیدا کند. این دو به عمارت درستو می‌روند، اما اوضاع به‌سرعت پیچیده می‌شود. درکنار وقوع اتفاقات عجیب‌وغریب ناگهان سروکله هیولاها پیدا می‌شود که بازیکن را به مبارزه وامی‌دارند کاراکترهای. ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود هر دو قابل تجربه خواهند بود و هر یک دیدگاه منحصربه‌فردی به دستان دارند.

بازی Alone in the Dark در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ مارس ۲۰۲۴) دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این ریبوت دارای ۲ کمپین داستانی است که تکمیل هر یک ۶ تا ۱۰ ساعت به‌طول می‌انجامد. امکان تجربه این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در زمان عرضه وجود دارد.

بیشتر بخوانید  تریلر زمان عرضه بازی Prince of Persia: The Lost Crown را تماشا کنید

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط