تریلر گیم پلی بازی The Alters منتشر شد

اشتراک گذاری

استودیو 11 بیت در جریان برنامه Xbox Partner تریلر گیم‌پلی بازی The Alters را منتشر کرده است که با دنیای بازی و گیم‌پلی آن بیشتر آشنا می‌شویم.

رویداد Xbox Partner در حال برگزاری است و اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی، از گیم‌پلی بازی جدید استودیو 11 بیت رونمایی شده است. استودیو 11 بیت در جریان برنامه Xbox Partner تریلر گیم‌پلی بازی The Alters را منتشر کرد که در طول تریلر با دنیای این بازی بقامحور آشنا می‌شویم که بازیکنان باید ضمن گسترش پایگاه خود، در دنیای آن کاوش کنند. بازی The Alters یک داستان علمی-تخیلی و کلاسیک با محوریت ژان دولسکی را روایت خواهد کرد که ماموریتی خطرناک را بر عهده می‌گیرد.

در جریان این مأموریت سفینه‌ی فضایی او سقوط می‌کند و تنها بازمانده‌ی این حادثه خواهد بود. درنهایت ژان مجبور می‌شود برای پیدا کردن راه برگشت به خانه وارد یک ماجراجویی در سیاره‌ای بیگانه شود. برای انجام این کار، او باید Alterها یعنی کلون‌های خود را با استفاده از عنصری به‌نام رپیدیوم بسازد. هر Alter می‌تواند مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی داشته باشد و که برای بقای بازیکنان و رسیدن به هدف که فرار از این سیاره بیگانه است، ضروری خواهند بود. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Alters در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید  ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic کماکان در دست توسعه است

اخبار مرتبط