تریلر نمرات بازی Lies of P با نمایش نظرات مثبت منتقدها

اشتراک گذاری

استودیو Neowiz تریلر جدیدی از Lies of P را پخش کرد که درکنار نمرات بازی به نمایش جلوه‌های بصری، طراحی جهان و مبارزات آن می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Neowiz تریلر نمرات بازی Lies of P را پخش کرده است. این تریلر درکنار نمایش واکنش مثبت منتقدها نگاهی اجمالی به جلوه‌های بصری، طراحی جهان و مبارزات این بازی اکشن نقش‌آفرینی دارد. جی وون چوی، کارگردان لایز آو پی ضمن قدردانی از طرفدارها و رسانه‌ها برای حمایت‌های آن‌ها اظهار داشت که محتویات بیشتری به بازی راه می‌یابد و بی‌صبرانه منتظر ارائه جزئیات بیشتری از آن‌ها در آینده است.

کرات که زمانی شهر زیبایی بود، با افسارگسیختگی شخصیت‌های عروسکی مرگبار و فراگیری طاعون در زمین به یک کابوس زنده تبدیل شد. گیمرها در بازی Lies of P نقش پی را بازی خواهند کرد؛ عروسکی که باید ماجراجویی طاقت‌فرسایی را برای یلفتن ژپتو آغاز کند و پس از مبارزه با هیولاها نهایتا انسان شود. این بازی با الهام از داستان پینوکیو ساخته شد و تا حد زیادی از مبارزات آثار Souls و زیبایی‌شناسی گوتیک Bloodborne تأثیر پذیرفته است.

بازی Lies of P اخیرا میزبان به‌روزرسانی جدیدی شد که درجه دشواری برخی از جنبه‌ها را کاهش داد و میزان سلامتی تعدادی از هیولاها را کم کرد. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. بازی لایز آو پی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه یافت تا کاربران این سرویس اشتراکی بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه آن بپردازند.

بیشتر بخوانید  احتمال معرفی اچیومنت پلاتینیوم توسط ایکس باکس

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط