تریلر لایو اکشن بازی Suicide Squad نسخه متفاوت جوخه انتحار را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

شرکت راک‌استدی تریلر لایو اکشن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که بسیاری از بازی‌های بزرگ قبل از انتشار یک تریلر لایو-اکشن دریافت می‌کنند، استودیو راک‌استدی هم تریلر لایو اکشن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را پخش کرده است. در این ویدیو می‌توانیم بازیگرانی از‌ جمله ویل آرنت و ران فانچز را به‌همراه جودی هیل که هرکدام نقش یکی از اعضای جوخه انتحار را بر عهده دارند، مشاهده کنیم.

شاید در نگاه اول انتخاب این گروه از بازیگران برای تریلر لایو اکشن بازی Suicide Squad تصادفی به‌نظر برسد اما می‌توان ارتباطی بین آن‌ها و دنیای دی‌سی پیداکرد. آرنت با صداپیشگی نقش بتمن لگو در دو انیمیشن The LEGO Movie و The LEGO Batman Movieشناخته می‌شود. درهمین‌حال ران فانچز صداپیشگی کینگ شارک در انیمیشن Harley Quinn شبکه مکس را بر عهده دارد و احتمالا به‌همین‌دلیل نقش هارلی کویین را در این ویدیو بازی می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. خریداران نسخه دیلاکس می‌توان سه روز زودتر تجربه بازی را شروع کنند.

بیشتر بخوانید  رنگ تم بازی Persona 6 مشخص شد

اخبار مرتبط