تریلر فیلم Spaceman آدام سندلر را به فضا می‌برد

اشتراک گذاری

شبکه نتفلیکس نسخه کامل تریلر فیلم Spaceman را پخش کرد که تلاش آدام سندلر برای حل مشکلات با همسرش را نشان می‌دهد.

شبکه نتفلیکس نسخه کامل تریلر فیلم Spaceman (فضانورد) با نقش‌آفرینی آدام سندلر و کری مولیگان را پخش کرد که در کانال یوتیوب آن‌ها قابل مشاهده است. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای فیلم فضانورد منتظر بمانند؛ چراکه این اثر علمی-تخیلی درام در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۲ (۲۳ فوریه ۲۰۲۴) اکران محدودی در برخی از سینماهای منتخب خواهد داشت و در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ (۱ مارس ۲۰۲۴) از شبکه آنلاین نتفلیکس تقدیم طرفدارها می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم Spaceman می‌خوانیم: «فضانوردی به نام یاکوب (آدام سندلر) پس از گذشت ۶ ماه از یک مأموریت تحقیقاتی انفرادی در لبه منظومه شمسی درمی‌یابد که پس از بازگشت به زمین احتمالا همسرش در انتظارش نخواهد بود. او از حل مشکلات با همسرش ناامید شده است که موجود فضایی مرموزی به کمکش می‌آید. هانوش و یاکوب دست به دست هم می‌دهند تا پیش از اینکه کار از کار بگذرد، متوجه شوند که چه اشتباهی رخ داده است.»

فیلم Spaceman براساس رمان Spaceman of Bohemia نوشته یاروسلاو کالفار ساخته شده است. یوهان رنک، کارگردان برنده جایزه اِمی سریال Chernobyl (چرنوبیل)، سکان هدایت این فیلم را در دست داشت و کالبی دی فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. آدام سندلر، کری مولیگان، کونال نایر، لنا اولین، ایزابلا روسلینی و پل دینو در این فیلم بازی می‌کنند. چنینگ تیتوم، رید کارولین و مایکل پارتز به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم فضانورد فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  فیلم Kingdom of the Planet of the Apes شروع یک سه‌گانه جدید است

اخبار مرتبط