تریلر فیلم بازگشت به سایلنت هیل؛ تلاش برای بقا در شهری مه‌آلود

اشتراک گذاری

شرکت کونامی نخستین تیزر تریلر فیلم ترسناک روان‌شناختی Return to Silent Hill به کارگردانی کریستف گان را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت کونامی نخستین تیزر تریلر فیلم Return to Silent Hill (بازگشت به سایلنت هیل) را در شبکه اجتماعی ایکس با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این فیلم ترسناک روان‌شناختی که براساس بازی Silent Hill 2 ساخته شده است، جرمی ایروین را در نقش جیمز ساندرلند و هانا امیلی اندرسون را در نقش ماری قرار می‌دهد. درحال‌حاضر زمان اکران فیلم بازگشت به سلینت هیل اعلام نشده است.

در خلاصه داستان فیلم Return to Silent Hill می‌خوانیم: «این فیلم ماجراهای جیمز را دنبال می‌کند که به‌خاطر جدایی از عشق حقیقی زندگی خود افسرده شده است. وقتی یک نامه مرموز جیمز را برای یافتن ماری به سایلنت هیل فرا می‌خواند، این کاراکتر با شهری مواجه می‌شود که توسط یک نیروی شیطانی ناشناخته تغییر کرده است. همان‌طور که جیمز به اعماق تاریکی قدم می‌گذارد، با کاراکترهای ترسناک آشنا و جدیدی روبه‌رو می‌شود؛ درحالی‌که با شک به سلامت عقل خود تلاش می‌کند تا واقعیت را درک کند و به اندازه کافی قوی بماند تا عشق ازدست‌رفته خود را نجات دهد.»

کریستف گان، کارگردان فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم Silent Hill (سایلنت هیل) سکان هدایت فیلم Return to Silent Hill را در دست داشت. کریستف گان فیلم‌نامه این فیلم دلهره‌آور را با همکاری ساندرا وو-آن و ویلیام جوزف اسنایدر به رشته تحریر درآورده است. مولی هاسل و دیوید وولف از شرکت Hassell Free Productions و ویکتور هادیدا از شرکت Davis Films به‌عنوان تهیه‌کننده‌های این پروژه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  بازگشت بازیگران بیشتر از فیلم‌های ددپول در فیلم Deadpool 3

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط