تریلر فصل چهارم مدرن وارفیر 3 و وارزون محتوای تازه را نمایش می‌دهد

یورش سربازها به سمت میدان نبرد در بازی Call of Duty: Warzon

اشتراک گذاری

تریلر زمان عرضه فصل چهارم کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 و وارزون به نمایش محتوای جدید اختصاص دارد.

شرکت اکتیویژن با پخش تریلری از فصل چهارم بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone رونمایی کرد. فصل جدید از تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۳ (۲۹ مه ۲۰۲۴) روی تمام پلتفرم‌ها آغاز می‌شود و محتوای جدیدی برای بخش چندنفره، زامبی و وارزون به همراه دارد. محتوای فصل چهارم برای بخش چندنفره کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 شامل سه نقشه متوسط 6v6 است که از میان آن‌ها دو نقشه Tokyo و Paris از زمان شروع فصل در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند و نقشه Incline برای عرضه در میانه فصل برنامه‌ریزی شده است.

به گفته اکتیویژن، نقشه Tokyo به‌مانند یک میدان جنگ نئونی خواهد بود و در مناطق مختلف آن می‌توان هتل‌ها، مراکز خرید و سرگرمی را مشاهده کرد. نقشه Paris شامل دو ساختمان اصلی مرکز پلیس و موزه است و فضاهای داخلی کوچکتری ازجمله فروشگاه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها در آن دیده می‌شوند. درمقابل نقشه Incline به‌شکل یک مرکز تحقیقاتی دورافتاده در کوهستان‌های کشور خیالی اورزیکستان ساخته شده و درون یک مرکز تاسیسات حمل‌ونقل بزرگ قرار دارد.

فصل چهارم حالت‌های جدیدی برای بخش چندنفره اضافه می‌کند که دو حالت Demolition و Hyper Cranked در هنگام شروع فصل و دو حالت Havoc و Headshots Only در اواسط فصل در دسترس قرار می‌گیرند. حالت Havoc باالهام‌از مکانیسم‌های کلاسیک سبک آرنا-شوتر توسعه یافته و به بازیکن‌ها امکان رقابت با انتخاب تصادفی مادیفایرها را خواهد داد. علاوه‌براین پرک‌های جدید ازجمله Mission Control Vest و Compression Plate در کنار چهار Killstreak تازه به‌نام‌های Intelligent Munitions Systems ،Loitering Munition ،Missile Drone و DNA Bomb به بازی اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید  تریلر گیم‌پلی Dragon’s Dogma 2 مبارزات و جهان بازی را نشان می‌دهد

همچنین برای بخش زامبی یک به‌روزرسانی میان‌فصلی آماده شده است تا بازیکن‌ها را به چالش بکشد. بازیکن‌ها باید ورودی‌های مخفی به Unstable Rift را بیابند و در مقابل یورش موج‌های مختلف زامبی‌ها مقاومت کنند تا اینکه تمام آن‌ها از بین بروند یا تیم شکست بخورد.

دانلود تریلر از آپارات 

اکتیویژن درباره محتوای جدید وارزون در فصل چهارم گفت: «نبردها در سراسر نقشه‌های Urzikstan ،Rebirth Island ،Fortune’s Keep و Vondel ادامه دارند. بااینکه به نظر می‌رسد هیچ منطقه جالب‌توجهی دچار تغییر نشده است، کشف یک بمب DNA مرموز در Popov Power فرصت کمی برای شما و تیم‌تان جهت شناسایی تهدیدهای پیش‌رو خواهد داد. بااینکه راز بمب مرموز ممکن است بلافاصله آشکار نشود اما احتمال دارد با پیشرفت فصل اتفاق‌هایی رخ دهد و باعث تغییر قابل‌توجه برنامه شما و تیمتان شود.»

با شروع فصل چهارم وارزون، پرک Specialist در Urzikstan ارائه می‌شود. همچنین پوتین‌های Tactical Sprint که باعث افزایش سرعت حرکت و کاهش آسیب سقوط از ارتفاع می‌شوند، در دسترس قرار می‌گیرند. علاوه‌براین بازیکن‌ها می‌توانند منتظر اضافه شدن یک UTV جدید در قالب Polaris RZR باشند. اکتیویژن یک ویژگی جدید دیگر برای وارزون به‌نام Loot Hot Zones تدارک دیده است که به بازیکن امکان می‌دهد نقاط مهمی که لوت ارزشمندی دارند را شناسایی کرده و در ادامه متناسب با سرعت رسیدنشان به آن منطقه، لوت بهتری کسب کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از فصل چهارم کالاف دیوتی مدرن وارفیر سه و وارزون را تماشا کنید.

اخبار مرتبط