تریلر زمان عرضه Hellblade 2؛ شروع کابوس‌های سنوئا

اشتراک گذاری

شرکت مایکروسافت تریلر زمان عرضه بازی اکشن ماجراجویی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو نینجا تئوری را پخش کرد.

تنها یک روز تا عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو Ninja Theory باقی مانده است و گیمرها پس از انتظاری طولانی نهایتا می‌توانند به تجربه این دنباله بپردازند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت تریلر زمان عرضه این بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر شروع ماجراجویی سنوئا را نشان می‌دهد که باید با موجودات کابوس‌وار و مهاجمان غارتگر مقابله کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اثری «متمرکز بر روایت» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و چیزی حدود ۷.۵ ساعت خواهد بود؛ درحالی‌که بازیکن‌ها برای تجربه تمام محتویات به ۹ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. بازی هل‌بلید ۲ در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تنها با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه اجرا می‌شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ می ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه خواهد یافت و کاربران این سرویس اشتراکی مایکروسافت بدون هزینه اضافی می‌توانند به تجربه آن بپردازند. شایعاتی از عرضه هل‌بلید ۲ روی پلی استیشن 5 نیز به گوش می‌رسند؛ هرچند این موضوع هنوز تأیید نشده است.

بیشتر بخوانید  اضافه شدن ماشین‌ها و امکانات شخصی‌سازی در آپدیت جدید Forza Horizon 5

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت