تریلر زمان عرضه Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شد

اشتراک گذاری

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree نگاهی اجمالی به محتوای جدید این دی‌ال‌سی مورد انتظار ارائه می‌دهد.

شرکت بندای نامکو تریلر زمان عرضه بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring را درست پیش از انتشار آن در روز جمعه این هفته به اشتراک گذاشت. این تریلر نگاهی اجمالی به محتوای این بسته الحاقی که از نظر بسیاری از منتقدان بهترین بسته الحاقی تاریخ شناخته شده است، ارائه می‌دهد.

دانلود از آپارات

Elden Ring: Shadow of the Erdtree از فردا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. برای تجربه این اثر نیاز به بازی الدن رینگ و پرداخت ۴۰ دلار برای خرید آن دارید.

Shadow of the Erdtree با دریافت نقدهای درخشان قرار است به یک بسته الحاقی برجسته تبدیل شود. وب‌سایت متاکریتیک آن را به‌عنوان بهترین بسته الحاقی تاریخ معرفی می‌کند و وب‌سایت VGC نیز آن را یک بسته الحاقی فوق‌العاده و دنباله‌ای شایسته برای بهترین بازی نسل می‌نامد.

خود بازی Elden Ring همچنان یک موفقیت عظیم است. استودیو فرام‌سافتور اعلام کرد که این بازی از زمان عرضه خود تا به الان، بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروخته است. درحالی‌که هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو احتمال ساخت یک بسته الحاقی دوم را رد کرده است، اما او به امکان ساخت یک دنباله کامل برای این اثر اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید  بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

اخبار مرتبط