تریلر زمان عرضه Dread Delusion ویژگی‌های بازی را نمایش می‌دهد

تریلر زمان عرضه Dread Delusion ویژگی‌های بازی را نمایش می‌دهد

اشتراک گذاری

شرکت DreadXP به مناسبت عرضه نسخه نهایی بازی Dread Delusion، تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است. 

Dread Delusion یک بازی نقش آفرینی جهان‌باز با الهام از آثار کلاسیک این سبک مثل Morrowind است که از مدت‌ها پیش در قالب نسخه ایرلی اکسس، در دسترس کاربران استیم قرار داشت. نسخه نهایی این بازی امروز منتشر شده است و به همین مناسبت شرکت DreadXP، ناشر بازی، تریلر جدیدی از آن به نمایش گذاشته است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

Dread Delusion روایتگر داستان یک زندانی است که پس از آزاد شدن، باید در جهان نفرین‌شده‌ای مشغول گشت و گذار و انجام ماموریت‌های مختلف شود تا شاید بتواند این جهان را به ثبات برساند یا حتی منافع شخصی خودش را در دلِ این هرج و مرج دنبال کند. گیم طور همزمان با عرضه بازی،‌ آن را بررسی کرده و نمره ۷.۵ را برایش در نظر گرفته است. در ادامه می‌توانید خلاصه بررسی بازی Dread Delusion را بخوانید:

به‌طور کلی، Dread Delusion از آن دست بازی‌هایی است که برای قشر خاصی از گیمر‌ها طراحی شده‌اند؛ عاشقان بازی‌های رترو که همیشه از غرق شدن در تجربه‌هایی که یادآور خاطرات خوش آن‌ها از بازی‌های قدیمی محبوب‌شان هستند، لذت می‌برند. اگر شما هم از افرادی باشید که ساعت‌های طولانی آثاری مثل Morrowind را تجربه کرده‌اند، قطعا از Dread Delusion هم لذت خواهید برد و گشت و گذار در جهان وسیع این اثر و همینطور حل کردن چالش‌ها و مسائل بازی به سبک و سیاقی که خودتان ترجیح می‌دهید، هیجان زیادی در پی خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید  صدرنشینی Hogwarts Legacy در جدول فروش بازی‌های آمریکا در فوریه ۲۰۲۳

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار