تریلر زمان عرضه نسخه پی سی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

اشتراک گذاری

سازندگان بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به مناسبت عرضه این اثر روی رایانه‌های شخصی، تریلر زمان عرضه آن را در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.

به‌تازگی استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را روی پی سی عرضه کرده است. این بازی ابتدا در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۵ قرار گرفت. حالا در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، توسعه‌دهندگان این بازی تریلر زمان عرضه بازی را پخش کرده‌اند. در تریلر زمان عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart شاهد نمایش تصاویر از اتفاقات بازی و اطلاعاتی در مورد نسخه کامپیوتر آن هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

جالب است بدانید سازندگان این بازی در اوایل هفته جاری اعلام کردند که نسخه پی سی این اثر روی کنسول استیم دک نیز قابل تجربه خواهد بود. پورت رایانه‌های شخصی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart تصاویر جذاب‌تری را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. همچنین این اثر از قابلیت فشرده‌سازی پردازنده گرافیکی DirectStorage 1.2 پشتیبانی می‌کند. وجود این امر سبب اجرا سریع‌تر و روان‌تر این اثر می‌شود. همچنین سرعت بارگذاری نیز، سریع‌تر خواهد بود.

گیم طور در بررسی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart نمره ۹ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از متن بررسی به قلم محمد حسین جعفریان می‌خوانیم: «بازی Ratchet & Clank: Rift Apart همان ویدیوگیم AAA پرکشش و جذب‌کننده‌ای است که دوست دارید به خیلی از بازیکن‌ها پیشنهاد کنید.»

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  احتمال معرفی بازی Mortal Kombat 1 در طول هفته جاری

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی