تریلر زمان عرضه ریمیک Paper Mario؛ آغاز دردسرهای ماریو

تریلر ریمیک Paper Mario؛ ماریو در جست‌وجوی گنج

اشتراک گذاری

شرکت نینتندو تریلر زمان عرضه ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door را پخش کرد که توانایی‌های ماریو را نشان می‌دهد.

ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door به‌زودی دردسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و امکان تجربه یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز کنسول GameCube را برای گیمرهای امروزی فراهم می‌کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نینتندو تریلر زمان عرضه این بازی را برای نمایش توانایی‌های ماریو پخش کرده است.

زمانی شهری پررونق با ساکنانی شاد وجود داشت که پس از وقوع یک فاجعه در زمین فرو رفت. با گذشت زمان شهری با نام روگ‌پورت پدیدار شد و دیری نپایید که شایعاتی در مورد یک شهر باستانی در زیر زمین با گنجی پنهان منتشر شد. در همین زمان ماریو و پرنسس پیچ با نقشه‌ای از راه می‌رسند که ظاهرا به گنج منتهی می‌شود. اوضاع زمانی بغرنج می‌شود که بازیکن‌ها ماجراجویی جدیدی را برای نجات شاهزاده خانم و پرده‌برداشتن از راز وقوع این فاجعه آغاز می‌کنند.

این ماجراجویی هیجان‌انگیز شامل یافتن هفت ستاره بلوری است و بازیکن‌ها در طول مسیر با متحدانی نظیر گومبلا، کوپس و ویویان ملاقات خواهند کرد. مبارزات به‌شکل نوبتی دنبال می‌شوند و گیمرها با فشردن به‌موقع دکمه‌ها عمل حمله و دفاع را انجام می‌دهند. در ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door می‌توان از مدال‌ها برای افزایش توانایی یا یادگیری مهارت‌های تازه استفاده کرد و به‌لطف ستاره‌های بلورین حملات قدرتمندی را انجام داد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در تاریخ ۳ خرداد (۲۳ مه) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید  وجود رنگ های متفاوت برای بیشتر لباس ها در بازی Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط