تریلر جدید The Rogue Prince of Persia حرکات و مبارزات شاهزاده را به تصویر می کشد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو Evil Empire همزمان با انتشار تریلری از The Rogue Prince of Persia، جزئیات بیشتری از مبارزات و حرکت در محیط بازی را به نمایش گذاشت.

تریلر جدید The Rogue Prince of Persia روی مبارزات و حرکت در محیط بازی تمرکز دارد؛ بازیکن می‌تواند با استفاده از اسلحه‌های متفاوت به مبارزه بپردازد و با پریدن روی دیوار دویدن و غیره موانع را پشت سر بگذارند. شاهزاده می‌تواند در آن واحد تنها یک اسلحه اصلی از میان شمشیرها، خنجرهای دوقلو، اسلحه‌های قابل‌پرتاب و بسیاری دیگر انتخاب کند.

اسلحه‌ها ترکیب‌های حملات و ضربه ویژه مختص به‌خود را خواهند داشت؛ برای مثال شمشیر Broadsword می‌تواند دشمنان را به هوا پرتاب کند. بازیکن‌ها همچنین می‌توانند از اسلحه‌های دیگر مانند تیروکمان و چاکرام نیز استفاده کنند؛ ابزارهایی که استفاده از آن‌ها محدودیت دارد و برای پر شدن این قابلیت‌ها پلیر باید به دشمنان متفاوت ضربه بزند. بازیکن‌‌ها می‌توانند با استفاده از لگد شاهزاده، دشمنان را گیج و به اطراف پرتاب کنند.

این ضربه همچنین می‌تواند موجب شکستن سپر دشمنان شود، اما این موضوع گیجی هر دو را در پی خواهد داشت. البته پلیرها برای شکستن سپر می‌توانند از قابلیت شیرجه زدن نیز استفاده کنند. بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از تا چهار مدال‌ قابلیت‌های ویژه‌ای را به‌‌خود اضافه کنند؛ قابلیت‌هایی که مشابه با Talismanهای بازی Dead Cells عمل می‌کنند. مانند رهاسازی ابرهای سمی در هنگام آسیب‌دیدگی، به آتش کشیدن محیط پس از ازبین‌بردن دشمنی خاص یا اضافه شدن درجه سلامت با یافتن Well of Dreamsهای جدید.

مدال‌های یادشده براساس موقعیت خود ویژگی‌های یکدیگر را بهبود می‌بخشند و اسلحه‌های بهبودیافته نیز می‌توانند اثرات آن‌ها را فعال کنند. استودیو Evil Empire در روند ارلی-اکسس بودن بازی، اسلحه‌ها، ابزارها و مدال‌های جدیدی را به The Rogue Prince of Persia اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  درآمدزایی بالای بازی Diablo 4 در پنج روز اول عرضه

حرکت در محیط روندی در جریان خواهد داشت و بازیکن‌ها به‌صورت یکپارچه در دنیای بازی مسیریابی خواهند کرد. شاهزاده می‌تواند از شکاف‌های مختلف بپرد، از سطح‌های شیب‌دار لیز بخورد و روی دیوار حرکت کند؛ او همچنین می‌تواند به‌صورت افقی، به‌سمت بالا و حتی مورب روی دیوار به مسیر خود ادامه دهد، اما حرکت به‌سمت پایین امکان‌پذیر نخواهد بود. بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از میله‌های مختلف به بخش‌های بعدی مسیر دسترسی پیدا کنند؛ ویژگی‌ای که درکنار دیگر قابلیت‌های شاهزاده، مهارت‌های آکروباتیک او را به نمایش می‌گذارد.

شاهزاده می‌‌تواند با جهیدن در نزدیکی دشمنان، همانند نسخه The Sands of Time به‌سرعت به پشت آن‌ها دست یابد. او همچنین می‌‌تواند سرعت سقوط کردن خود را با استفاده از خنجر (در صورت در دسترس بودن این اسلحه) کاهش دهد.

بازی The Rogue Prince of Persia در تاریخ ۲۵ اردیبهشت (۱۴ می) به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم منتشر خواهد شد. این نسخه شامل بخش اول بازی که متشکل از ۶ مرحله، دو باس و چندین اسلحه است خواهد بود.

دانلود از آپارات

اخبار مرتبط