تریلر جدید Metal Gear Solid Delta: Snake Eater جزئیات جدیدی از بازی را به تصویر می‌ کشد

تریلر جدید Metal Gear Solid Delta: Snake Eater جزئیات جدیدی از بازی را به تصویر می‌ کشد

اشتراک گذاری

دیوید هیتر در کنار تهیه‌کننده Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در جدیدترین نمایش بازی از جزئیات بیشتر این اثر پرده برداشت.

پس از نمایش تریلر جدید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در رویداد ایکس باکس، قسمت جدید سری Legacy این اثر منتشر شد؛ مجموعه‌ای با که با حضور دیوید هیتر، صداپیشه سالید اسنیک و نیکد اسنیک جزئیات بیشتری از این نسخه ریمیک و تغییرات آن نمایش داده می‌شود.

بسیاری از این تغییرات یادشده مانند سیستم آسیب‌دیدگی در مبارزات (که زخم‌هایی دائمی روی شخصیت اصلی باقی می‌گذارد) و سبک‌های جدید بازی و دوربین در صفحه رسمی متال گیر سالید اعلام شده بودند. این نمایش جدید اهمیت به جزئیات و بهبود کلی بازی به‌واسطه موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 را به‌تصویر می‌کشد. باید در نظر داشت که شخصیت‌ها، داستان و صداپیشگی‌های این اثر به نسخه اصلی وفادار خواهند بود و حتی میان‌پرده‌های آن نیز به‌صورت صحنه‌به‌صحنه بازسازی شده‌اند.

نوریاکی اوکومورا، تهیه‌کننده بازی می‌خواهد به بازیکن‌های این سری ثابت کند که «تیم جدید سازنده عملکردی درست در ادامه روند مجموعه متال گیر سالید دارند.» هنوز مشخص نیست که آیا این ادعا به‌معنای نسخه‌های جدید این سری بازی است یا خیر. بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در تاریخی نامعلوم روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  لو رفتن سکانس آغازین بازی Silent Hill: Ascension

اخبار مرتبط