تریلر جدید بازی MultiVersus گیم‌ پلی مبارزه ایجنت اسمیت را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

در جدیدترین تریلر بازی MultiVersus می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی مبارزه مامور اسمیت از مجموعه ماتریکس داشته باشیم.

بازی مبارزه‌ای و چندنفره MultiVersus سرانجام در اوایل امسال به‌صورت کامل در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. همانطور که می‌توان از این بازی انتظار داشت، شخصیت‌های الحاقی از فرانچایزهای متنوع بازی و سینما به جمع مبارزان آن اضافه خواهند شد. استودیو Player First Games و برادران وارنر قبلا تأیید کرده‌اند مامور اسمیت (Agent Smith) از سری Matrix به‌عنوان یک مبارز به بازی MultiVersus اضافه خواهد شد. حال تیم سازنده در تریلر جدید بازی گیم‌پلی مبارزات این شخصیت تازه را به نمایش گذاشته است.

گیم‌پلی مبارزه مامور اسمیت مشابه فنونی است که از او در فیلم ماتریکس مشاهده کرده‌ایم. این مبارز در میدان نبرد تحرک زیادی دارد و می‌تواند با جهش و خیزش‌های خود به دشمنان حمله کند. این شخصیت از تفنگ خود با قابلیت شلیک‌های پیاپی در بازی MultiVersus استفاده می‌کند و درکنار آن قابلیت جاخالی سریع از حمله‌های رو‌به‌رو را دارد. علاوه‌براین مامور اسمیت می‌تواند کلون خودش را در میدان نبرد فرا بخواند تا نقش مهمی در سرنوشت مبارزه ایفا کند.

با اعلام استودیو Player First Games، ایجنت اسمیت در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴) به بازی MultiVersus اضافه می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند قفل این شخصیت را ازطریق تجربه بازی باز کنند یا درصورت‌نیاز آن را از فروشگاه بازی با پول واقعی بخرند.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  تعداد بسیار کم بینندگان بازی Crash Team Rumble در توییچ

اخبار مرتبط