تریلر جدید انیمیشن The Wild Robot تلاش ربات برای رستگاری را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن The Wild Robot را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن بعدی دریم ورکس منتشر شده است. یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن The Wild Robot را منتشر کردند که در طول این تریلر شاهد تصاویر جذاب بسیاری از اتفاقات این انیمیشن موردانتظار هستیم. انیمیشن ربات وحشی تلاش یک ربات سرکش برای آزادی را نشان می‌دهد که حالا می‌خواهد از حیوانات دربرابر یک نیرو شیطانی دفاع کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پوستر جدیدی از انیمیشن The Wild Robot منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نای، کیت کانر، استفانی شو، مارک همیل، مت بری و وینگ ریمز از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Wild Robot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس سندرز، کارگردان آثاری چون انیمیشن Lilo & Stitch، انیمیشن How to Train Your Dragon، انیمیشن The Croods و فیلم The Call of the Wild وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پیتر براون است.

انیمیشن The Wild Robot داستان رازوم ۷۱۳۴ را دنبال می‌کند و به یک جزیره متروک به ساحل می‌رود. داستان انیمیشن زمانی آغاز می‌شود که او محافظ غیرمنتظره یک غاز یتیم می‌شود که او را برایت‌بیل می‌نامد. آن‌ها با هم برای زنده‌ماندن در محیط سخت تلاش می‌کنند، اما فقط با کمک گروهی نزدیک از حیوانات نامتناسب که ابتدا دوستان و سپس خانواده می‌شوند، موفق به انجام این کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید  فروش حق پخش فیلم جدید الیزابت اولسن با نام His Three Daughters به نتفلیکس

انیمیشن The Wild Robot برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط