تریلر بازی The Last of Us Part 2 Remastered تحسین منتقدان را نشان می‌دهد

دارندگان The Last of Us 2 هزینه خرید ریمستر با قیمت کامل را پس می‌گیرند

اشتراک گذاری

شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 Remastered برای نمایش نمرات دریافتی این اثر منتشر کرده است.

بازی The Last of Us Part 2 یکی از تحسین‌شده ترین آثار سال‌های اخیر است و طبیعتا ریمستر آن هم که چندین بهبود و پیشرفت نسبت‌به نسخه اصلی دارد، با همین تحسین‌ها روبرو شده است. برای نمایش برخی‌از این نمرات، شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 Remastered با محوریت تمجید منتقدان را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Last of Us Part 2 Remastered شروع قدرتمندی داشت. در بریتانیا، این بازی در رتبه سوم چارت فروش فیزیکی قرار گرفت و فروشش دو برابر فروش زمان عرضه ریمیک The Last of Us Part I روی پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۲ بود.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شده است. قرار است مستند رسمی ساخت این بازی هم روز ۱۲ بهمن (۲ فوریه) منتشر شود.

بیشتر بخوانید  رفع بیش از ۴۰ باگ در آخرین آپدیت بازی Horizon Forbidden West

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت