تریلر بازی Star Wars Outlaws قابلیت‌های DLSS 3.5 را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

تریلر جدید Star Wars Outlaws مقایسه کوتاهی بین حالت Ray Reconstruction فعال و غیرفعال با نورپردازی طبیعی آن را به تصویر می‌کشد.

تکنولوژی DLSS 3.5 انویدیا قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران پردازنده‌های گرافیکی RTX قرار می‌دهد که یکی از این موارد، Ray Construction با تمرکز روی نورپردازی طبیعی محیط است. حالا تریلر جدیدی که از بازی Star Wars Outlaws، ساخته‌ی استودیوی Massive Entertainment منتشر شده است، لوکیشن‌های زیبای بازی و ماجراجویی فضایی در محیط آن را با جلوه‌های Ray Reconstruction به نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

Ray Reconstruction عملاً قابلیت ری تریسینگ پردازنده‌های گرافیکی انویدیا را با استفاده از هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد. به همین دلیل تشخیص تفاوت‌های آن در نگاه اول می‌تواند کمی سخت باشد. اما مقایسه دوم که نمای داخلی یک کشتی را نشان می‌دهد، بیشتر مزایای فعال بودن Ray Reconstruction را نشان می‌دهد. در کل جلوه‌های نورپردازی در این حالت تفاوت چشمگیری با ری تریسینگ عادی ندارد.

بازی Star Wars Outlaws از استودیو Massive Entertainment، سازنده The Division اولین بازی کاملا جهان-باز مجموعه جنگ ستارگان است، اما در آن برج‌هایی برای آزادسازی مناطق جدید نقشه، یافتن فعالیت‌ها و رفع نقاط تاریک نقشه حاضر نیستند. این امر توسط جولیان گرایتی، کارگردان خلاق بازی در گفت‌وگو با برایاد شیا از رسانه گیم اینفورمر تایید شد.

Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ اوت (۹ شهریور) برای پلی استیشن 5، پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی درکنار پشتیبانی از Nvidia DLSS 3.5، ری تریسینگ و Ray Construction، از Nvidia Reflex نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در رویداد Ubisoft Forward که در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود. همچنین انتظار می‌رود دیگر بازی‌های پیش روی این شرکت از جمله Assassin’s Creed Shadows هم در این رویداد حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید  تاریخ برگزاری رویداد Summer Game Fest 2024 اعلام شد

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط