تریلر انیمیشنی Phantom Blade Zero به گیم‌ پلی و داستان بازی می‌پردازد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو S-Game پس از معرفی بازی Phantom Blade Zero در همایش سال گذشته پلی استیشن، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

بازی Phantom Blade Zero پس از معرفی شدن طی همایش پلی استیشن در سال گذشته، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد، اما پس از آن استودیو S-Game هیچ اطلاعات جدیدی را در اختیار طرفداران قرار نداد. اکنون این استودیو سال جدید چین را با انتشار تریلری انیمه‌ای که شامل بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی می‌شود آغاز کرد.

بخش بزرگی از این تریلر انیمیشنی را نشان می‌دهد که در آن دو مبارز به جدال می‌پردازند و در ثانیه‌های پایانی آن قسمت‌های جدید گیم‌پلی، مبارزات و حرکت در محیط‌های متفاوت نمایش داده می‌شود. سولفریم لیانگ، کارگردان و مؤسس استودیو اس-گیم، طی توییتی در مورد روند ساخت این تریلر انیمیشنی توضیح داد. همچنین لیانگ از «اطلاعات جدید» و انتشار دموی بازی فنتوم بلید زیرو در سال ۲۰۲۴ خبر داد. پیش‌تر اعلام شده بود که دموی بازی شامل ۳۰ دقیقه از این اثر خواهد بود.

بازی Phantom Blade Zero برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد. فنتوم بلید زیرو با دو حالت گرافیکی 2K با ۶۰ فریم بر ثانیه و 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه روی پلی استیشن ۵ و ویژگی ری تریسینگ روی پلی استیشن و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. این اثر علاوه‌بر بخش داستانی ۳۰ الی ۴۰ ساعته خود شامل بخش چندنفره نیز می‌شود، اما بخش آنلاین بازی دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد بود.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  ناشر The Finals نسبت‌به آینده این بازی خوش‌بین است

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت