تایید ساخت قسمت چهارم فیلم انیمه My Hero Academia

اشتراک گذاری

استودیو توهو با انتشار یک تیزر و پوستر انیمه My Hero Academia Movie 4 را تایید و اعلام کرده است.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی انیمه مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia)

فروردین امسال بود که ساخت فصل هفتم انیمه My Hero Academia تایید و اعلام شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه بلند دیگری براساس انیمه مدرسه قهرمانانه من در دست ساخت است است. استودیو توهو با انتشار یک تیزر و پوستر که می‌توانید تیزر را در یوتیوب تماشا کنید، انیمه My Hero Academia Movie 4 را معرفی کرد که درواقع چهارمین انیمه بلند براساس انیمه مدرسه قهرمانانه من است. این انیمه قرار است یک داستان منشا دیگر را روایت کند و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

داستان انیمه My Hero Academia Movie 4 در یک جامعه در حال فروپاشی جریان دارد که در تیزر منتشر شده می‌توان دکو را در لباس U.A مشاهده کرد و در پس زمینه تصویر All Might قابل مشاهده است. پیش از این سه انیمه بلند به‌نام‌های انیمه My Hero Academia: Two Heroes محصول سال ۲۰۱۸، انیمه My Hero Academia: Heroes Rising محصول سال ۲۰۱۹ و انیمه My Hero Academia: World Heroes’ Mission محصول سال ۲۰۲۱ تولید و منتشر شده‌ بودند.

سریال My Hero Academia اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. اولین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و همچنان انتشار شماره‌های جدید مانگا این مجموعه ادامه دارد. تاکنون ۱۳۸ قسمت اصلی و ۸ قسمت OVA از انیمه My Hero Academia تولید و پخش شده است. ماساهیرو موکای برای کارگردانی و یوسوکه کورودا برای نوشتن فیلمنامه فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من بازگشته باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید  درجه سنی فیلم Bob Marley: One Love مشخص شد

همچنین Studio BONES برای ساخت فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من بازگشته است. تاکنون ۳۷ شماره از مانگا My Hero Academia منتشر شده است. علاوه‌براین، تاکنون ۶ فصل از انیمه My Hero Academia تولید و پخش شده است. اطلاعاتی از زمان پخش فصل هفتم این انیمه یا قسمت چهارم انیمه بلند آن اعلام نشده است.

اخبار مرتبط