تاسیس یک استودیوی جدید توسط کارگردان سابق مجموعه بتلفیلد

تاسیس یک استودیوی جدید توسط کارگردان سابق مجموعه بتلفیلد

اشتراک گذاری

کارگردان خلاق سابق مجموعه بتلفیلد از تأسیس استودیویی جدید با نام TTK Games رونمایی کرده است.

لارس گوستاوسن، کارگردان خلاق سابق سری بتلفیلد از تأسیس یک استودیو بازی‌سازی جدید با نام Time To Kill Games (به‌صورت مخفف TTK Games) پرده برداشته است. این استودیو توسط چهار عضو باسابقه استویو دایس در استکهلم سوئد تأسیس شده است. آن‌ها گفته‌اند بودجه قابل‌توجهی همراه‌با آزادی خلاقانه به‌دست آورده‌اند و اکنون در حال کار روی یک بازی آنلاین شوتر نسل بعدی هستند.

گوستاوسن، مدیرعامل و کارگردان خلاق استودیو به‌مدت ۲۲ سال در دایس مشغول به کار بود و با لقب آقای بتلفیلد شناخته می‌شد. او از ابتدا به شکل‌گیری این سری کمک کرد و سال گذشته در میان تغییرات بزرگ، این استودیو را ترک کرد. دنیل برلین، مدیر ارشد طراحی استودیو هم یک طراح بازی روی Far Cry 3 بود و سپس نزدیک‌به یک دهه در دایس مشغول بود. در این استودیو او روی آثار متعددی از مجموعه Battlefield به‌عنوان مدیر طراحی و طراح ارشد جهان آن کار کرد.

ویدار نیگرن، مدیر ارشد فناوری استودیو و مدیر فنی آن هم ۲۵ سال در دایس سابقه کار دارد. او مسئولیت توسعه موتور فراست‌بایت را برعهده داشت و در این اواخر رئیس فناوری استودیو بود. پیتر هویلس،کارگردان هنری TTK هم ۱۲ سال در استودیوی زیرمجموعه الکترونیک آرتز و روی چندین بازی مجموعه بتلفیلد کار کرد و مدیر هنری شعبه لس آنجلس دایس بود.

سربازی با اسلحه در مجموعه بتلفیلد / Battlefield

گوستاوسن درباره نام‌گذاری استودیو گفت: «برای بازیکنان، عبارت کشتن زمان احساس یک بازی شوتر و سرعت بالای آن را منتقل می‌کند. ما این عبارت را اسم استودیو و بخشی‌از فرهنگ آن گذاشته‌ایم. برای ما، TTK تنها درباره مهارت پیدا کردن سرعت مناسب یا فوریت بازی نیست؛ بلکه درمورد این است که چگونه انسان‌ها برای هزاران سال ازطریق بازی زمان را کشتند (سپری کردند)».

بیشتر بخوانید  ترس فضایی در تریلر بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield

وی افزود: «در طول دوران کاری بنده، من آثاری ساخته‌ام که بازیکن را به همکاری، رقابت دوستانه و استفاده از ذهن و واکنش برای رسیدن به یک هدف و سبقت از دشمنان ترغیب می‌کند. ما شور و شوق زیادی درباره بازی‌های ویدیویی داریم؛ چون عقیده داریم روش بهتری برای سپری کردن زمان وجود ندارد».

استودیو TTK Games اکنون در حال استخدام برای نقش‌های دورکاری و کار در استکهلم است تا این افراد در تمامی زمینه‌ها به رهبری بپردازند.

اخبار مرتبط