تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai | انتشار در سه بخش

اشتراک گذاری

شبکه نتفلیکس تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai را اعلام کرده است که این فصل در سه بخش منتشر خواهد شد.

دی ۱۴۰۱ بود که نتفلیکس از تمدید سریال Cobra Kai برای فصل ششم و پایانی خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پایانی سریال کبرا کای اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل ششم این سریال محبوب قرار است در سه بخش منتشر شود که دو بخش اول در طول سال ۲۰۲۴ و بخش پایانی در سال ۲۰۲۵ پخش خواهند شد. طبق اعلام نتفلیکس، بخش اول فصل ششم سریال Cobra Kai در تاریخ ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۸ تیر ۱۴۰۳) و بخش دوم فصل پایانی سریال در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۸ آذر ۱۴۰۳) از این شبکه پخش خواهند شد.

بااین‌حال بخش سوم و پایانی فصل ششم سریال کبرا کای در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود و تاریخ دقیق‌تر آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد. فصل پایانی سریال کبرا کای دارای ۱۵ قسمت خواهد بود که تعداد دقیق قسمت هر بخش آن اعلام نشده است. در هر حال اولین تریلر فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai نیز منتشر شده است که در آن شاهد نمایش کوتاهی از اتفاقات پایانی این سریال رزمی هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش هلد، جان هورویتس و هیدن اشلوسبرگ وظیفه ساخت سریال کبرا کای را بر عهده دارند که برای ساخت فصل ششم این سریال نیز بازگشته‌اند. در فصل پایانی این سریال و پس از حذف کبرا کای از مسابقات Valley، دانش‌آموزان باید تصمیم بگیرند که چگونه در مسابقات جهانی کاراته حضور پیدا و رقابت کنند.

بیشتر بخوانید  پرسی جکسون به‌دنبال قدرتمندترین سلاح دنیا در تریلر جدید سریال Percy Jackson

اخبار مرتبط