تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Hit-Monkey با انتشار اولین تصاویر اعلام شد

اشتراک گذاری

مارول و شبکه هولو تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Hit-Monkey را با انتشار اولین تصاویر این سریال انیمیشنی تایید و اعلام کردند.

بهمن ۱۴۰۱ بود که سال فصل دوم انیمیشن هیت مانگی تایید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت این سریال انیمیشنی بزرگسالانه مشخص شده است. شبکه هولو اعلام کرد که فصل دوم انیمیشن Hit-Monkey در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. فصل دوم انیمیشن هیت مانکی قرار است دارای ۱۰ قسمت باشد و همچنین اولین تصاویر فصل دوم انیمیشن Hit-Monkey منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

هیت مانکی و برایس در حال بالا رفتن از برج در فصل دوم انیمیشن Hit-Monkey

اتفاقات فصل دوم انیمیشن Hit-Monkey پس از حوادث فصل اول جریان در شهر نیویورک جریان دارد که مانکی راهی برای فرار از زندگی گذشته خود به‌عنوان یک قاتل پیدا کرده است و در همین زمان برایس تلاش می‌کند تا گذشته و صدماتی را که وارد کرده است جبران و ترمیم کند. اما بازگرداندن گذشته چه هزینه‌ای برای آن‌ها در پی خواهد داشت؟ شخصیت هیت مانکی توسط دنیل وی و دالیبور تالاجیچ خلق و برای اولین‌بار شاهد معرفی این شخصیت در شماره اول کمیک Hit-Monkey که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، بودیم. 

فرد تاتاسیور صداپیشگی هیت مانکی و جیسون سودیکیس صداپیشگی برایس، معلم و راهنما هیت مانکی را که اکنون مرده و در حال راهنمایی این میمون آدمکش در قالب یک روح است، در انیمیشن Hit-Monkey بر عهده دارند که بازگشت آن‌ها به‌همراه الیویا مان در نقش آکیکو در فصل دوم این انیمیشن سریالی بزرگسالانه تایید شده است. همچنین کریستین میلیوتی در نقش آیریس و لزلی جونز به‌عنوان صداپیشه‌های جدید به فصل دوم سریال هیت مانکی اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید  کیومرث پوراحمد در ۷۴ سالگی درگذشت

جاش گوردون و ویل اسپیک وظیفه ساخت انیمیشن Hit-Monkey را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی بزرگسالانه نیز بازگشته‌اند. برخلاف فصل اول انیمیشن هیت مانکی که توسط بخش تلویزیونی مارول تولید شده بود، فصل دوم این انیمیشن توسط استودیوی انیمیشن‌سازی قرن بیستم، سازنده انیمیشن Solar Opposites و انیمیشن Futurama تولید شده است.

اخبار مرتبط