تاریخ پخش سریال The Gentlemen مشخص شد | انتشار پوسترهای جدید

اشتراک گذاری

شبکه نتفلیکس با انتشار چند پوستر تاریخ پخش سریال The Gentlemen، اثر جدید گای ریچی را رسما تایید و اعلام کرده است.

مقاله‌ مرتبط:

  • نقد فیلم The Gentlemen

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش سریال آقایان مشخص شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین پوسترهای رسمی سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که این پوسترها ترکیبی از پوسترهای شخصیت‌ها و پوسترهای رسمی سریال است و در ادامه اعلام کرد که سریال The Gentlemen در تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۴ (۱۷ اسفند ۱۴۰۲) پخش خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوسترهای رسمی سریال آقایان را مشاهده کنید:

پوستر رسمی دوم سریال The Gentlemen

پوسترهای شخصیت‌های سریال The Gentlemen

سریال The Gentlemen داستان ادی هالستد را دنبال می‌کند.او ملک بزرگ پدرش را به ارث می‌برد و متوجه می‌شود که در آن یک مزرعه بزرگ علف و امپراطوری میکی پیرسون افسانه‌ای قرار دارد. آیا او سربازی است که قدرت دنیای جرم و جنایت بریتانیا و کنترل کل عملیات را به‌دست بگیرد؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول در سریال آقایان بازگشته است.

تئو جیمز در نقش ادی هالستد، وینی جونز ، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافیناویچ، مایکل وو، شنل کرسول، مکس بیسلی، جاسمین، بلک‌بورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

بیشتر بخوانید  اولین تصاویر رسمی سریال The Gentlemen نتفلیکس و گای ریچی منتشر شد

اخبار مرتبط