تاریخ پخش انیمیشن Batman: Caped Crusader با انتشار یک پوستر اعلام شد

اشتراک گذاری

آمازون با انتشار یک پوستر جدید تاریخ پخش انیمیشن Batman: Caped Crusader را اعلام کرد.

به‌تازگی اولین پوستر انیمیشن Batman: Caped Crusader منتشر شده است که این پوستر بتمن را نشان می‌دهد که از تابلوی نئونی شهر گاتهام آویزان شده و مشرف به شهر است و یک ماه کامل درخشان پشت سرش قرار دارد. چندی پیش نیز تیزر کوتاهی از این سریال منتشر شد که در آن شاهد صداپیشگی هامیش لینکلیتر در نقش بتمن بودیم. پوستر جدید Batman: Caped Crusader را در ادامه مشاهده می‌کنید:

همچنین مشخص شد انیمیشن Batman: Caped Crusader در تاریخ ۱ آگست (۱۱ مرداد) از آمازون پخش خواهد شد. علاوه‌بر هامیش لینکلیتر در نقش بتمن، بازیگرانی همچون مکنا گریس، توبی استفنز، رید اسکات، دن دونوهیو، گری آنتونی ویلیامز، جیسون واتکینز، جان دیماجیو، کریستال جوی براون، میشل سی بونیلا، اریک مورگان استوارت، تام کنی، مینی درایور، دایدریک بیدر، جیمی چونگ و کریستینا ریچی نیز در این سریال حضور خواهند داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، این یک انیمیشن سریالی کاملاً جدید با بازآفرینی شخصیت اسطوره‌ای بتمن است. این همکاری خلاقانه قدرتمند با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته انیمیشن، برای بازی دیگر شخصیت بتمن و دنیای پر از آشوب او را با داستان‌گویی پیچیده، شخصیت‌های ظریف و سکانس‌های اکشن شدید که همگی در یک دنیای بصری خیره‌کننده اتفاق می‌افتند، خلق می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما گیم طور همراه باشید.

بیشتر بخوانید  فیلم Godzilla Minus One با رکوردشکنی در آمریکا شروع کرد

اخبار مرتبط