تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 با نمایش تریلری مشخص شد

اشتراک گذاری

سونی در جریان رویداد State of Play امشب، با نمایش تریلری از تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده بازی Silent Hill 2 رونمایی کرد. 

کونامی و بلوبرتیم در جریان رویداد State of Play پلی استیشن، تریلر جدیدی از ریمیک بازی Silent Hill 2 را به نمایش گذاشتند که از طریق آن تاریخ عرضه این بازی مورد انتظار مشخص شد. براین اساس باید در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) انتظار عرضه این بازی ترسناک و سبک بقا را داشته باشیم. در ادامه می‌توانید به تریلر اعلام زمان عرضه بازی ریمیک Silent Hill 2 نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات 

پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team اخیرا اعلام کرده بود که زمان انتشار ریمیک Silent Hill 2 به‌زودی اعلام می‌شود. اما قبل از این ویدیو، آخرین تریلر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند. مدیرعامل استودیو Bloober Team اعلام کرد که تریلر اخیر سایلنت هیل ۲ ریمیک کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.

علاوه‌بر این بازسازی، کونامی بازی Silent Hill: Townfall را معرفی کرده است که توسط استودیو No Code، سازنده Observation ساخته می‌شود و شرکت آناپیورنا اینتراکتیو عرضه آن را بر عهده دارد. درنهایت می‌توانیم منتظر جزئیات جدیدی از پروژه Silent Hill F باشیم که به‌عنوان نسخه اصلی آینده سری معرفی شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید. 

بیشتر بخوانید  عرضه تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 با محوریت نمایش مبارزات حماسی

اخبار مرتبط