تاریخ عرضه بازی Visions of Mana مشخص شد

بازی Visions of Mana طولانی‌ترین بازی مجموعه است

اشتراک گذاری

با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی Visions of Mana رونمایی شد. همچنین شخصیت‌های قابل بازی جدیدی نیز معرفی شدند.

شرکت اسکوئر انیکس تایید کرده است که Visions of Mana در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) عرضه می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. می‌توانید آخرین تریلر گیم‌پلی بازی را نیز در انتها تماشا کنید که شخصیت‌ها، کلاس‌های مختلف و مبارزات را به نمایش می‌گذارد.

این بار وال قهرمان بازی است که با دوست خود هینا به Tree of Mana سفر می‌کنند. آن‌ها با چندین عضو دیگر از گروه مواجه خواهند شد؛ از جمله کارینا، پیشگوی باد و مورلی، شمشیر درخشان که از کاتانا استفاده می‌کند. دو شخصیت جدید به نام‌های پالامنا، ملکه دریا و ژولی، نگهبان جنگل نیز به‌عنوان شخصیت‌های قابل بازی معرفی می‌شوند.

المنتال‌ها به هر شخصیت اجازه می‌دهند تا به کلاس‌های مختلف مجهز شوند و توانایی‌های رزمی جدیدی به‌دست آورند. شخصیت‌هایی مانند هینا، رامکو و آش نیز می‌توانند در طول نبرد به پشتیبانی از شما بپردازند. اگرچه در زمان عرضه بازی هیچ همکاری مشترکی وجود ندارد؛ اما ماسارو اویامادا، تهیه‌کننده سری، قول «بیشترین حجم محتوا» را برای این مجموعه می‌دهد.

در ادامه می‌توانید به تماشای جدیدترین تریلر این بازی بپردازید:

دانلود از آپارات

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تهیه‌کننده سری Dragon Quest از اسکوئر انیکس جدا شد

اخبار مرتبط