تاریخ عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown مشخص شد

اشتراک گذاری

پس از تأخیرهای متعدد، شرکت نیکون تاریخ انتشار جدیدی را برای Test Drive Unlimited Solar Crown اعلام کرده است.

شرکت نیکون تریلر جدیدی را برای بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر کرد که در آن تاریخ انتشار بازی سرانجام مشخص و اعلام شده است. این بازی ریسینگ در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. آخرین ویدیو گیم‌پلی بازی را می‌توانید در انتها مشاهده کنید. این ویدیو مکان‌های مختلف در سراسر جزیره هنگ‌کنگ و ماشین‌های مختلف موجود در بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown از زمان معرفی خود در ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) چندین مورد تأخیر را تجربه کرده است. این بازی برای عرضه در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده بود؛ سپس به سال ۲۰۲۳ موکول شد و درنهایت تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. اگرچه نیکون گفته بود که بازی تا قبل از پایان ماه آوریل (فروردین) عرضه می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد. پیش‌خرید بازی هم‌اکنون برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس است و قیمت خرده‌فروشی آن ۵۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در جزیره هنگ‌کنگ با بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده قرار دارد و دارای ۱۴ منطقه مختلف است. بازیکنان می‌توانند به یکی از دو گروه Streets و Sharps ملحق شوند که هر کدام دارای پایگاه منحصر‌به‌فرد و لوازم تزئینی خاص خود هستند. درکنار تله‌های سرعت و چالش‌های دیگر، Wrecks نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را جمع‌آوری و تعدادی از ماشین‌های نمادین را به‌دست بیاورند.

بیشتر بخوانید  بازی Farming Simulator 25 معرفی شد | اعلام تاریخ انتشار

دانلود از آپارات

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار