تاریخ عرضه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl اعلام شد

تاریخ عرضه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl اعلام شد

اشتراک گذاری

استودیو GSC Game World با پخش یک تیزر تاریخ عرضه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl را تایید و اعلام کرد.

به‌تازگی تیم سازندگان Stalker 2 جزئیات تازه‌ای از بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. در جدیدترین این اخبار استودیو GSC Game World اعلام کرد تاریخ انتشار بازی بار دیگر عقب افتاده است. پیش‌از‌این بازی تیراندازی اول‌شخص و جهان‌باز Stalker 2: Heart of Chornobyl برای انتشار در سه‌ماهه‌ اول سال ۲۰۲۴برنامه‌ریزی شده بود و حالا این بازی قرار است در روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ (۵ سپتامبر ۲۰۲۴) عرضه شود.

در ادامه استودیو GSC Game World یک تیزر کوتاه از لحظه‌های دلنشین بازی را به اشتراک گذاشت و در پایان آن خبر شروع پیش‌فروش آن را اعلام کرد. بازی Stalker 2 بازیکن‌ها را به دنیای آخرالزمانی و منطقه ممنوعه چرنوبیل می‌برد تا بار دیگر با فرقه‌های خطرناک و موجودات جهش‌یافته وحشتناک مواجه شوند. بازیکن‌ها در نقش Skif باید از تهدید‌ها و آشفتگی دنیای بازی جان سالم به در برند و در جهان گسترده و باز آن به کاوش بپرازند.

داستان بازی حق انتخاب در موقعیت‌های گوناگون را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که هر تصمیم ممکن است روایت داستان را به سمت یک پایان مختلف ببرد. همچنین امکان شخصی‌سازی بیش از ۳۰ سلاح و تجهیزات مختلف وجود دارد تا بازیکن‌ها بهتر از گذشته بتوانند درگیر زنده ماندن و ماجراجویی در دنیایی آخرالزمانی شوند. کامل کردن داستان اصلی بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl به حدود ۴۰ ساعت زمان نیاز دارد و بازیکن‌ها می‌توانند شاهد بازگشت شخصیت‌هایی به‌مانند اسپایدر از Call of Pripyat باشند.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  بازی Pentiment برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود

بازی Stalker 2 برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود و مشترکین گیم پس می‌توانند از روز اول انتشار به تجربه آن بپردازند.

اخبار مرتبط