تاریخ عرضه بازی Avowed فاش شد

مبارزه با تبر و جادو در بازی Avowed

اشتراک گذاری

دیشب و پس از شوکیس بزرگ ایکس باکس، استودیوی آبسیدین به‌طور اتفاقی از تاریخ انتشار بازی Avowed پرده برداشت.

بازی Avowed برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ و در جریان شوکیس بازی‌های ایکس باکس معرفی شد؛ بنابراین مدت زیادی است که طرفداران منتظر تجربه آن هستند. در توضیحات بازی آمده است: «شما برای بررسی شایعات شیوع طاعون به سرزمینی دور فرستاده شده‌اید؛ جزیره‌ای پر از اسرار، خطر، ماجراجویی، انتخاب‌ها و پیامدهای مختلف. زمین‌های رام‌نشده در انتظار شما هستند. شما یک راز باستانی را کشف می‌کنید که می‌تواند همه‌چیز را نابود کند. آیا می‌توانید روح خود و این سرزمین را از دست نیروهای تهدیدکننده نجات دهید؟»

با اینکه تاریخ انتشار بازی توسط ناشر اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که Avowed در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود. ساعاتی پیش استودیوی آبسیدین تاریخ انتشار بازی را به‌طور تصادفی تایید کرد. همان‌طور که توسط IGN گزارش شده است، به وسیله یک پست در وب‌سایت رسمی استودیو، کری پاتل، کارگردان بازی Avowed فاش کرد که این اثر در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۲ آبان ۱۴۰۳)‌ منتشر خواهد شد. این اطلاعات به سرعت پاک شدند؛ اما دیگر دیر شده بود. طبق این پست:

مبارزه با تبر و جادو در بازی Avowed

«لحظات هیجان‌انگیزی را در چندین ماه گذشته تجربه‌کرده‌ایم. از زمانی‌که شما را طی رویداد Xbox Developer Direct در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۱) دیدیم، مشغول آماده‌سازی Avowed برای انتشار در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۴ بوده‌ایم. امروز، ما از اینکه اولین تریلر داستانی خود را در شوکیس بازی‌های ایکس باکس منتشر کردیم، هیجان‌زده هستیم و قصد داریم درباره آنچه به اشتراک گذاشته‌ایم بیشتر با شما صحبت کنیم.»

بیشتر بخوانید  جمع بندی رویداد ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۳

بنابراین درحالی‌که تاریخ انتشار Avowed به‌طور رسمی اعلام نشده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این بازی اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۳ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر می‌شود. همچنین از روز اول در سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط