تاریخ عرضه بازی Ara: History Untold اعلام شد

تاریخ عرضه بازی Ara: History Untold اعلام شد

اشتراک گذاری

استودیو اکساید اینتراکتیو تاریخ عرضه بازی Ara: History Untold روی کامپیوترها را اعلام کرد.

استودیو Oxide Interactive در قسمتی اختصاصی از پادکست رسمی ایکس باکس تایید کرد بازی Ara: History Untold در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوترها عرضه خواهد شد. این بازی استراتژی گسترده و نوبتی ازطریق دو فروشگاه استیم و مایکروسافت در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌‎گیرد و مشترکین سرویس گیم پس می‌توانند از روز اول انتشار به تجربه آن بپردازند.

بازیکن‌ها در Ara: History Untold کنترل تمدن نوپایی را به‌دست می‌گیرند که باید جنبه‌های مختلف آن را در جهانی که به‌صورت رویه‌ای ایجاد می‌شود، گسترش دهند. جهان بازی شامل منابع مختلف برای استخراج و بیوم‌های منحصربه‌فرد برای اکتشاف خواهد بود. بازیکن‌ها می‌توانند شخصیت دلخواه خود را برای رهبری یک تمدن جدید خلق و آن را شخصی‌سازی کنند یا کنترل برخی‌از مشهورترین رهبران تاریخ ازجمله سافو از یونان، جرج واشنگتن از ایالات متحده و ملکه نفرتیتی از مصر را به‌دست گیرند.

بازی Ara: History Untold به پلیرها اجازه می‌دهد ساختمان‌های مختلف با کابردهای اختصاصی را بسازند و درمورد فناوری‌ها و پیشرفت‌های هر عصر تحقیق کنند. توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند سیستم Prestige، بازیکن‌ها را به سمت رویکردهای مختلفی تشویق کند و سیستم نوبتی آن پیچش‌های جالبی را در فرمول طولانی‌مدت بازی‌های استراتژی نوبتی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید  کالکشن Star Wars: Battlefront Classic معرفی شد

اخبار مرتبط