تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko مشخص شد | انتشار اولین تریلر

پوستر فصل دوم انیمه Oshi no Ko

اشتراک گذاری

استودیو دوجا کوبو با انتشار یک تریلر و پوستر تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko را تایید و اعلام کرد.

مقاله‌ مرتبط:

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت انیمه Oshi no Ko مشخص شده است. استودیو دوجا کوبو به‌تازگی اولین تریلر فصل دوم این انیمه را منتشر کرد که در طول آن شاهد نمایش بخشی از اتفاقات این فصل تا حضور شخصیت‌های جدید و بازگشت شخصیت‌های فصل اول هستیم. همچنین مشخص شد که پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko از تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم انیمه اوشی نو کو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین آهنگ تم فصل دوم انیمه اوشی نو کو Fatale اثر GEMN خواهد بود. علاو‌ه‌براین، پوستر رسمی فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

انیمه Oshi no Ko اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکا آکاساکا و منگو یوکواری است که تاکنون ۱۱ جلد از آن چاپ و منتشر شده که انتشار آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و همچنان هم ادامه دارد. همچنین جلد دوازدهم این مانگا برای انتشار در طول سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. انیمه اوشی نو کو داستان یک پزشک و بیماری را دنبال می‌کند که به‌عنوان دوقلو یک آیدل معروف ژاپنی به نام آی هوشینو دوباره متولد می‌شوند.

دایکسی هیرماکی وظیفه کارگردانی و جین تاناکا وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Oshi no Ko را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این انیمه نیز بازگشته‌اند. تاکئو اوتسوکا، یومی اوچیاما، کنت ایتو، تومویو تاکایاناگی، مگومی هان، ماناکا ایوامی، ریه تاکاهاشی، هیسائو اگاوا، آیانه ساکورا و دایسوکه اونو از جمله صداپیشگان انیمه Oshi no Ko هستند.

بیشتر بخوانید  انتشار اولین تریلر فیلم پیتر پن و وندی | اعلام تاریخ پخش از دیزنی پلاس

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار