تاریخ رویداد اختصاصی Silent Hill مشخص شد

اشتراک گذاری

شرکت کونامی تاریخ برگزاری دومین رویداد اختصاصی سری Silent Hill را مشخص کرد.

کونامی در سال ۲۰۲۲ سه بازی جدید از سری ترسناک و محبوب Silent Hill را در مراسمی اختصاصی معرفی کرد. بااین‌وجود جزئیاتی که از این بازی‌ها از آن زمان به اشتراک گذاشته شده‌اند، بسیار ناچیز است. حال به نظر می‌رسد کونامی برای دومین رویداد اختصاصی سایلنت هیل آماده شده و از برگزاری آن در آینده نزدیک خبر داده است.

طبق اعلام رسمی کونامی، رویداد اختصاصی جدید سایلنت هیل در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) برگزار می‌شود. ناشر ژاپنی در ادامه خاطرنشان کرد این رویداد شامل اخبار تازه‌ای از بازی‌ها، فیلم و محصولات آینده سری سایلنت هیل خواهد بود و نگاه عمیق‌تری از آن‌ها ارائه می‌کند.

بدون شک طرفداران زیادی منتظر نمایش و جزئیات جدید از بازسازی Silent Hill 2 هستند که هم‌اکنون توسط بلوبر تیم در حال توسعه است. اگرچه این بازی ترسناک هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، اما پلی استیشن در اوایل امسال تایید کرد بازی برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. همچنین استودیو بلوبر تیم اخیرا خاطرنشان کرد به‌زودی تاریخ عرضه ریمیک Silent Hill 2 مشخص خواهد شد.

علاوه‌بر این بازسازی، کونامی بازی Silent Hill: Townfall را معرفی کرده است که توسط استودیو No Code، سازنده Observation ساخته می‌شود و شرکت آناپیورنا اینتراکتیو عرضه آن را بر عهده دارد. درنهایت می‌توانیم منتظر جزئیات جدیدی از پروژه Silent Hill F باشیم که به‌عنوان نسخه اصلی آینده سری معرفی شده است.

هنوز مشخص نیست کونامی در رویداد آینده درباره کدام یک از سه پروژه در حال ساخت اطلاعاتی به اشتراک می‌گذارد. افشاگری‌های گذشته ادعا داشتند کونامی پروژه‌های بیشتری از سایلنت هیل را در دست ساخت دارد که هنوز معرفی نشده‌اند. همچنین این شرکت در گذشته به احتمال بازسازی‌های بیشتر از سری سایلنت هیل اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید  ریمیک دد اسپیس در لیست بازی‌ های جدید گیم پس اکتبر ۲۰۲۳

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آیا منتظر جزئیات بیشتر از سری سایلنت هیل هستید؟ 

اخبار مرتبط