تاریخ اکران فیلم Trap به کارگردانی ام نایت شیامالان جلو افتاد

اشتراک گذاری

برادران وارنر ضمن اعلام چند تاریخ اکران جدید، اعلام کرد که فیلم Trap به کارگردانی ام نایت شیامالان کمی زودتر اکران می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر تغییرات جدیدی در جدول اکران فیلم‌های آینده خود اعمال کرده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم تله دیگر قرار نیست در تاریخ ۹ آگست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) اکران شود و حالا فیلم Trap یک هفته زودتر و در تاریخ ۲ آگست ۲۰۲۴ (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم دیگر را اعلام کرده است که نام این آثار مشخص نیستند.

اولین فیلم از استودیو نیو لاین سینما، Atomic Monster و بلوم‌هاوس است که در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۶ (۲۸ فروردین ۱۴۰۵) اکران خواهد شد. دومین فیلم توسط Wpba و لاک‌اسمیت فیلم تولید می‌شود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۷ (۱ مرداد ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است. اما سومین و آخرین فیلم یک دنباله خانوادگی از برادران وارنر است که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶) اکران شود که بسیاری اعتقاد دارند که احتمالا فیلم Wonka 2 با بازی تیموتی شالامی خواهد بود.

فیلم Trap در مورد یک قاتل زنجیره‌ای به‌نام قصاب است که به دخترش برای حضور در کنسرت یک ستاره پاپ به‌نام لیدی ریون می‌پوندد، اما او خیلی زود متوجه می‌شود که این کنسرت تله‌ای است که پلیس برای دستگیری او گذاشته است. جاش هارتنت، آریل داناهیو، سالکا شامالان، الیسون پیل، هیلی میلز و مارنی مک‌فیل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم تله حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید  جیمز گان رسما کارگردانی فیلم سوپرمن جدید را بر عهده گرفت

ام نایت شیامالان با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Knock at the Cabin، فیلم Glass، فیلم Split، فیلم The Visit، فیلم Old، فیلم The Sixth Sense، فیلم Unbreakable، فیلم Signs، فیلم The Village، فیلم Lady in the Water، فیلم The Happening، فیلم The Last Airbender، فیلم After Earth و ۴ قسمت سریال Servant وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Trap را بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط