تاریخ اکران فیلم توطئه‌ آمیز ۶ اعلام شد

شیاطین سرکوب‌شده‌ی فیلم Insidious: The Red Door

اشتراک گذاری

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Insidious 6 به تهیه‌کنندگی جیمز وان را رسما تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت جدید فیلم توطئه‌آمیز تایید و اعلام شده است. سونی پیکچرز ساخت قسمت جدید این فیلم ترسناک را تایید و اعلام کرد که فیلم Insidious 6 در تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۵ (۷ شهریور ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل بازیگران از جمله بازگشت پاتریک ویلسون، خلاصه داستان، نویسنده یا کارگردان این فیلم در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از فیلم توطئه‌ آمیز ۶ منتشر شود.

فیلم Insidious 6 توسط استودیو فیلمسازی بلوم‌هاوس ساخته خواهد شد و جیسون بلوم و جیمز وان از Atomic Monster به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم ترسناک نقش خواهند داشت. همچنین تایید شده است که این فیلم متفاوت از فیلم Thread: An Insidious Tale خواهد بود که به‌عنوان اسپین‌آف مجموعه توطعه‌آمیز شناخته می‌شود و مندی مور و کمیل نانجیانی در این فیلم ترسناک قرار است بازی کنند.

این دو نقش یک پدر و مادر را قرار است بازی کنند که از یک طلسم برای سفر به گذشته کمک خواهند گرفت تا جلوی مرگ دختر خردسال خود را بگیرند، اما این طلسم عواقب خطرناک و مرگباری خواهد داشت. جرمی اسلیتر،‌ نویسنده و سازنده سریال Moon Knight و سریال The Exorcist به‌همراه نویسنده فیلم Godzilla x Kong: The New Empire و فیلم Mortal Kombat 2 وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thread: An Insidious Tale را بر عهده دارد.

فیلم Insidious: The Red Door آخرین قسمت مجموعه توطئه‌آمیز بود که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم ترسناک با بودجه ۱۶ میلیون دلاری تولید شده بود و موفق شد بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و به موفقیت بزرگی برای سونی پیکچرز تبدیل شود. مجموعه فیلم Insidious از سال ۲۰۱۰ و توسط جیمز وان به‌عنوان کارگردان و لی ونل به‌عنوان نویسنده خلق شد و این مجموعه فیلم ترسناک دارای دو دنباله مستقیم و دو قسمت پیش‌ درآمد است و ۵ فیلم این مجموعه بیش از ۷۳۰.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید  تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2

اخبار مرتبط