تاریخ اکران فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s 2 اعلام شد

اشتراک گذاری

شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر اکران فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s 2 باشند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ اکران فیلم Five Nights at Freddy’s 2 (پنج شب با فردی ۲) شرکت‌های بلوم‌هاوس پروداکشنز و یونیورسال پیکچرز اعلام شده است. شرکت یونیورسال به‌طور رسمی اعلام کرد که این دنباله ترسناک در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۴ (۵ دسامبر ۲۰۲۵) به نمایش در می‌آید. این فیلم با فاصله زیادی نسبت‌به قسمت اول پخش می‌شود که در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) از شبکه پیکاک تقدیم طرفدارها شد.

با اینکه فیلم Five Nights at Freddy’s از همان روز نخست اکران از شبکه پیکاک تقدیم طرفدارها شد، اما با بودجه ۲۵ میلیون دلاری توانست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه به‌دست آورد. این فیلم ماجراهای یک نگهبان پریشان‌ را دنبال می‌کند که در پیتزافروشی خانواده‌پسند Freddy Fazbear’s Pizza شروع به کار می‌کند. این نگهبان در اولین شب کار در این مکان متوجه می‌شود که جان سالم به در بردن از شیفت شب به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

اما تمی، کارگردان فیلم The Wind (باد) سکان هدایت فیلم Five Nights at Freddy’s را در دست داشت و با همکاری ست کودبک و اسکات کاتون، خالق بازی‌های مجموعه فیلم‌نامه آن را قلم زد. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لیل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت، کت کانر استرلینگ و جسیکا بلکمور در این فیلم بازی کردند. هنوز بازیگرها و کارگردان دنباله این فیلم مشخص نیست، اما ظاهرا فیلم‌برداری آن از تابستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید  انتخاب Mad Max: Fury Road به‌عنوان بهترین فیلم ۲۵ سال گذشته توسط راتن تومیتوز

اخبار مرتبط