تاریخ انتشار Resident Evil 4 برای آیفون 15 پرو

محمدحسین جعفریان

اشتراک گذاری

شرکت کپکام از تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 Remake و بسته Separate Ways برای آیفون 15 پرو، آیپد و مک پرده برداشت.

در ماه سپتامبر کپکام در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد که بازی‌های Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake را برای آیفون 15 پرو و آیپد پورت می‌کند. بازی رزیدنت ایول ویلیج هفته پیش در دسترس کاربران اپل قرار گرفت و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار ریمیک رزیدنت ایول ۴ نیز مشخص شده است.

شرکت Capcom اعلام کرد که بازی Resident Evil 4 Remake به‌همراه بسته الحاقی Separate Ways در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ (۲۰ دسامبر ۲۰۲۳) برای آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس، آیپد و مک عرضه خواهد شد. باید توجه داشته باشید که این بازی ترسناک تنها روی مک و آیپدهای دارای تراشه M1 یا جدیدتر قابل تجربه خواهد بود.

طرفدارها از همین حالا می‌توانند برای پیش خرید بازسازی تحسین‌شده رزیدنت ایول ۴ اقدام کنند. شرکت کپکام تأیید کرد نسخه آزمایشی این بازی را پیش از انتشار نسخه کامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ناشر ژاپنی قبلا اعلام کرد که بازی Resident Evil 4 Remake در آیفون 15 پرو، آیپد و مک با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بازی Resident Evil 4 Remake درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی موفق به فروش ۵.۴۵ میلیون نسخه شد.

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های مناسب سفر موبایل برای تعطیلات ۱۴۰۲

اخبار مرتبط