تاریخ انتشار بازی Unknown 9: Awakening مشخص شد

اشتراک گذاری

شعبه اروپا بندای نامکو اعلام به‌تازگی تاریخ انتشار بازی Unknown 9: Awakening را برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی اعلام کرد.

Unknown 9: Awakening یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص و داستان محور است که بازیکنان را در نقش هارونا قرار می‌دهد. شخصیتی که مهارت ویژه‌ای داشته و می‌تواند وارد Fold شود. Fold یک بُعد و دنیای دیگری است که با دنیای فعلی انسان‌ها هم‌پوشانی دارد. حال هارونا در جریان مأموریت خود وظیفه دارد تا دانش خود در مورد مهارت مرموز و عجیب‌اش را افزایش دهد. بااین‌حال همه چیز مطابق میل او پیش نمی‌رود و گروه Ascendants که یک فرقه منشعب به سازمان Leap Year Society است، قصد دارد تا به دنیای Fold و مهارت هارونا دست پیدا کند.

در همین راستا و برای شناخت بیشتر بازیکن از جهان Unknown 9: Awakening، تریلر داستانی جدید منتشر شده است و در جریان تریلر منتشر شده شاهد هارونا و انگیزه او برای انجام مأموریت خود را مشاهده می‌کنید. همچنین بخش‌هایی از داستان و کاراکترهای داستانی از جمله موارد دیگری هستند که در این تریلر نمایش داده می‌شوند. در انتها مشخص می‌شود که بازی Unknown 9: Awakening در تاریخ سه شهریور ماه (۲۳ اوت) برای کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

بندای نامکو جزئیات پیش‌خرید بازی و نسخه‌های مختلف Unknown 9: Awakening را هم منتشر کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه استاندارد، دیلاکس ادیشن یا کالکتورز ادیشن را خریداری کنند. استاندارد ادیشن صرفا شامل بازی است، اما با خرید دیلاکس جدا از بازی اصلی مواردی مثل پک Aviator، شدو پک و مرسنری پک در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. این در حالی است که نسخه کالکتورز ادیشن شامل تمامی موارد نسخه دیلاکس به‌علاوه امیولت متال هارونا، ژورنال Quaestor، جعبه و بسته‌بندی ویژه نسخه کالکتورز ادیشن، سکه‌های مخصوص و بسته‌بندی فلزی برای خود بازی اصلی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  بازی XDefiant دوباره به تأخیر افتاد

در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Unknown 9: Awakening را در گیم طور تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

اخبار مرتبط