تاریخ انتشار بازی Skull Island: Rise of Kong

اشتراک گذاری

شرکت GameMill Entertainment با پخش تریلر جدیدی از تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی Skull Island: Rise of Kong پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت GameMill Entertainment با پخش تریلر جدیدی از انتشار بازی Skull Island: Rise of Kong در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر استیم) خبر داده است. این بازی اکشن ماجراجویی براساس فیلم King Kong (کینگ کونگ) به کارگردانی مریان کوپر ساخته شده است.

بازی Skull Island: Rise of Kong به ماجراهای کونگ می‌پردازد که به‌دنبال گرفتن انتقام مرگ والدینش از یک سوسمار با نام Gaw است. در طول بازی به کاوش در مکان‌های مختلفی نظیر جنگل‌ها، غارها، باتلاق‌ها و کوه‌ها می‌پردازید و با انواع تهدیدها مقابله می‌کنید. کونگ می‌تواند دشمنان را با استفاده از کمبوهای قدرتمند و غرش خاص خود از میان بردارد، اما در طول داستان ۶-۵ ساعته بازی توانایی‌های جدیدی نیز در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بازی Skull Island: Rise of Kong با برچسب قیمتی ۳۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد، اما طرفدارها می‌توانند به‌سراغ تهیه نسخه Colossal با قیمت ۴۹.۹۹ دلار نیز بروند که دارای برخی محتویات اضافی نظیر حالت Boss Rush است. همچنین شرکت GameMill Entertainment تریلر جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی را پخش کرد که جنبه‌های مختلف آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه مطلب به تماشای این تریلر بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  تریلر گیم پلی بازی The Alters منتشر شد

اخبار مرتبط