تاریخ اضافه شدن حالت عکاسی به بازی Stellar Blade مشخص شد

اشتراک گذاری

استودیو شیفت آپ تاریخ اضافه شدن حالت عکاسی و عرضه بسته الحاقی پولی بازی Stellar Blade را تعیین کرد.

بازی Stellar Blade از زمان انتشار در ماه آوریل عملکرد قابل‌قبولی داشته است. این بازی اکشن و ماجراجویی که توسط استودیو کره‌ای شیفت آپ توسعه یافت، توانست نقدها و نمرات خوبی از منتقدان دریافت کند و در ادامه بازیکن‌ها نیز بازخوردهای مثبتی نسبت‌به تجربه آن داشتند. در ادامه استودیو شیفت آپ اعلام کرد فروش Stellar Blade از یک میلیون واحد فراتر رفته است تا شاهد موفقیت تجاری این آیپی جدید باشیم. باتوجه‌به همه این موارد جای تعجبی ندارد که تیم توسعه‌دهنده به‌دنبال پشتیبانی و گسترش هرچه بیشتر بازی جدید خود در ماه‌های آینده باشد.

استودیو شیفت آپ در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود به برنامه‌ها برای عرضه محتوا و به‌روزرسانی‌های آینده Stellar Blade پرداخت. طبق این نقشه راه، بازی در ماه اوت امسال حالت عکاسی (Photo Mode) را دریافت می‌کند و اضافه شدن یک اسکین جدید برای عرضه در ماه اکتبر امسال برنامه‌ریزی شده است. شیفت آپ در ادامه خاطرنشان کرد هم‌اکنون در حال بررسی توسعه یک بسته الحاقی بزرگ و پولی است که محتوای مشترکی با دیگر آیپی‌ها دارد و احتمالا در ماه دسامبر امسال منتشر شود. علاوه‌براین سازنده Stellar Blade بررسی‌ها برای توسعه بسته‌های الحاقی بیشتر یا ساخت دنباله را تایید کرده است.

تیم شیفت آپ قبل از عرضه بازی Stellar Blade به بازیکن‌ها وعده انتشار انواع به‌روزرسانی‌های رایگان به‌مانند حالت Boss Rush که در ماه گذشته اضافه شد و بسته‌های الحاقی کراس‌اور با سایر فرانچایزها را داده بود. همچنین این استودیو اخیرا درباره احتمال پورت بازی برای کامپیوترها و توسعه دنباله به جزئیاتی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید  پخش یک تصویر جدید از بازی فانتزی جهان باز و AAA استودیو تکلند

اخبار مرتبط

پارامونت و اسکای دنس ادغام می‌شوند
اخبار سینما و تلویزیون

پارامونت و اسکای دنس ادغام می‌شوند

دیوید الیسون، مدیرعامل اسکای‌دنس مدیا اعلام کرده است که آن‌ها هشت میلیارد دلار برای تصاحب پارامونت گلوبال سرمایه‌گذاری خواهند کرد. ساعاتی پیش به‌طور رسمی اعلام