تأخیر پخش سریال The Penguin شبکه مکس

اشتراک گذاری

سریال The Penguin، اسپین-آف فیلم The Batman به‌خاطر اعتصاب WGA و SAG-AFTRA با تأخیر مواجه شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال The Penguin (پنگوئن) شبکه مکس با نقش‌آفرینی کالین فارل دیگر در بهار سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها نخواهد شد. همان‌طور که رسانه Deadline گزارش داد، اسپین-آف فیلم The Batman (بتمن) به‌خاطر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب جاری انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) تا پاییز سال ۲۰۲۴ به تأخیر افتاده است.

سریال The Penguin در دنیای فیلم The Batman جریان دارد و گذشته آزوالد کابلپات را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن آزوالد کابلپات در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. پنگوئن در آثار لایو-اکشن دیگری نیز حضور داشت و دنی دویتو در فیلم Batman Returns (بازگشت بتمن) و رابین لرد تیلور در سریال Gotham (گاتهام) نقش این کاراکتر را ایفا کردند.

سریال The Penguin براساس کاراکتر پنگوئن ساخته می‌شود که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شده است. لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این اسپین-آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل سکان هدایت دو قسمت ابتدایی آن را در دست دارد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاو، کارمن اجوگو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

شایعاتی مبنی‌بر حضور بروس وین / بتمن با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون در سریال The Penguin به گوش می‌رسد. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی این سریال را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌کند. دنیل پیپسکی از شرکت Sixth and Idaho Productions و رفی کرون به‌عنوان تهیه‌کنندگان سریال پنگوئن فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  مبارزه کریس همسورث در زندان در اولین تریلر فیلم Extraction 2 نتفلیکس

اخبار مرتبط