بیشتر گیمرهای ایکس باکس Hellblade 2 را تمام نکرده‌اند

اشتراک گذاری

تقریبا ۹۰ درصد بازیکان نسخه ایکس باکس Senua’s Saga: Hellblade 2 بخش داستانی آن را به اتمام نرسانده‌اند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 بزرگ‌ترین انحصاری ایکس باکس در نیمه اول سال ۲۰۲۴ بود. با اینکه اکثر بازیکنان انتظارات زیادی از آن داشتند، اما درنهایت حواشی زیادی پیرامون بازی شکل گرفت. از کوتاه بودن مدت زمان بازی گرفته تا نبود گیم‌پلی درگیرکننده، هل‌بلید ۲ هنگام انتشار با انتقادات مختلفی رو‌به‌رو شد.

با دارا بودن تنها ۴ هزار بازیکن روی شبکه استیم، اوضاع برای نینجا تئوری چندان جالب به‌نظر نمی‌رسید. اما اکنون شرایط پیچیده‌تر شده است؛ زیرا تقریبا ۹۰ درصد بازیکنان ایکس باکس این ویدیوگیم آن را تکمیل نکرده‌اند. نکته اینجا است که Hellblade 2 کوتاه‌ترین بازی اکشن ماجراجویی سال ۲۰۲۴ تاکنون است؛ پس این نرخ می‌تواند نگران کننده باشد.

وبسایت TrueAchievements گزارش داده است تنها ۱۳ درصد بازیکنان هل‌بلید ۲ روی ایکس باکس آن را تمام کرده‌اند. این آمار با رهگیری اچیومنت The End of Tyranny صورت گرفته است که هنگام تکمیل آخرین مرحله و پایان داستان به بازیکنان اعطا می‌شود.

اوضاع در شبکه استیم بهتر است و ۳۷ درصد بازیکنان اچیومنت نام‌برده را دریافت کرده‌اند. در ایکس باکس، تقریبا ۵۲ درصد باس اول بازی را شکست داده‌اند و اچیومنت Next Sign را گرفته‌اند. مسئله مهم اینکه تنها ۳۰ دقیقه پس‌از شروع بازی با این باس مواجه خواهید شد و خیلی هم چالش‌برانگیز نیست.

همچنین بازی هلبلید ۲ روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار گرفت؛ پس خیلی از بازیکنانی هم که چندان به این بازی علاقه‌مند نبودند، آن را تجربه کردند. عرضه بازی روی یک سرویس اشتراکی معمولا نرخ تکمیل آن را کاهش می‌دهد. درعین‌حال، این نشان‌گر آن است که بازی جدید نینجا تئوری نتوانست بازیکنان جدید یا کنجکاو را به خود جذب کند. شاید زمینه تاریک و عمیق بازی چندان برای بازیکنان جذاب نبود.

بیشتر بخوانید  سرورهای بازی The Day Before برای همیشه خاموش شدند

البته Hellblade 2 نکات مثبت زیادی هم دارد. برای مثال این بازی از نظر گرافیکی پیشتاز است و منتقدان هم بازخورد مثبتی به آن داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود نینجا تئوری چراغ سبز ساخت نسخه سوم را هم دریافت کرده است.

اخبار مرتبط