بودجه فیلم Mission Impossible 8 با بازی تام کروز از کنترل خارج شده است

اشتراک گذاری

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم Mission Impossible 8 با بازی تام کروز به علت نقص یکی از سازه‌های آن با مشکل افزایش بودجه ساخت مواجه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible 8 که در اصل از مارس ۲۰۲۲ آغاز شده بود، پس از پایان اعتصاب نویسندگان و بازیگران بالاخره از سر گرفته شده، اما هنوز به پایان نرسیده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید این فیلم اکشن با مشکل جدیدی مواجه شده است. میرور گزارش داد به‌علت نقص و مشکلی که برای زیردریایی که برای صحنه‌های بدلکاری ساخته شده بود و ۲۳ میلیون دلار هزینه ساخت آن بوده است، تولید فیلم با تأخیر جدیدی مواجه شده است.

منابع می‌گویند که گیمبال که برای پایین‌ آوردن سازه به ارتفاع ۳۶.۵ متری طراحی شده بود، با مشکلی برای نگه‌داشتن وزن مواجه شده است و حالا باید تعمیر شود. این موضوع باعث شده است فیلم‌برداری هفته‌ها عقب بیفتد و هزینه‌ها افزایش پیدا کند. یک منبع دیگر می‌گوید که اعضای تیم تولید از این موضوع اصلا خوشحال نیستند، چرا که هزینه روزانه زیادی روی دست آن‌ها گذاشته است.

زمانی‌که آن‌ها شروع به اضافه کردن اتصالات و پله‌ها به زیر پوسته زیردریایی که خالی بود، کردند، متوجه شدند که ابزار نگه‌دارنده نمی‌توانند وزن را تحمل کنند و تولید فیلم با مشکل مواجه شده است. پیش از این هم مشخص شده بود فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning و دنباله آن با مشکل افزایش بودجه مواجه شده‌اند و بودجه دو قسمت از کنترل خارج شده است. پارامونت از این موضوع راضی نیست و در مقابل هم تام کروز قراردادی چندجانبه با برادران وارنر امضا کرده است؛ اگرچه او همچنان به حضور در فیلم‌های مأموریت غیر ممکن متعهد است.

بیشتر بخوانید  بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با انتشار اولین تریلر تایید شد

تام کروز، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، گرگ دیویس، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام، ماریلا گاریگا، رالف ساکسون، لوسی تولوگاجاک، کتی اوبراین و ترامل تیلمان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 8 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Mission: Impossible 8 در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation، فیلم Mission Impossible: Fallout و فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت هشتم فیلم مأموریت غیر ممکن نیز بازگشته است.

اخبار مرتبط