به‌روزرسانی ماه نوامبر ایکس باکس ویژگی‌های جدیدی را به‌همراه می‌آورد

اشتراک گذاری

مایکروسافت اعلام کرد که به‌روزرسانی ماه نوامبر ایکس باکس شامل ویژگی‌های جدیدی برای کاربران کامپیوتر خواهد بود.

شرکت مایکروسافت جزئیات به‌روزرسانی ماه نوامبر ۲۰۲۳ ایکس باکس را منتشر کرده است که شامل تعدادی ویژگی جدید برای کاربران کامپیوتر می‌شود. اولین ویژگی جدید و برجسته این به‌روزرسانی حالت Compact Mode است که به بازیکن‌ها امکان تعامل راحت‌تر با رابط کاربری روی نمایشگرهای کوچک‌تر را خواهد داد.

در حالت Compact، نوار کناری تبدیل به چند آیکون می‌شود تا کاربرها فضای بیشتری برای مرور و استفاده از محتوا در اختیار داشته باشند. این حالت درحال‌حاضر به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی نوامبر در دسترس کاربران همه دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از ویندوز ازجمله ROG Ally ایسوس و Legion Go لنوو قرار گرفته است.

به‌روزرسانی جدید به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد تا فقط پیام‌های خوانده‌نشده را در بخش اعلان‌های کشویی برنامه ایکس باکس مشاهده کنند. همچنین ابزار جدیدی برای خدمات تعمیر و رفع مشکل بازی‌ها اضافه شده است تا به کاربران برای گزارش مشکلات مربوط‌به سرویس بازی‌ها یا محتوای ناقص در زمان عرضه کمک کند.

مایکروسافت در ماه نوامبر به‌روزرسانی جدیدی برای کنسول‌های ایکس باکس نیز تدارک دیده است. اولین ویژگی تازه برای کنسول‌ها، راه‌یابی زبان ژاپنی برای صفحه‌ کلیدهای فیزیکی و مجازی خواهد بود. همچنین اعلان جدیدی اضافه می‌شود تا بازیکن را از راه‌یابی یک بازی به فهرست Xbox Free Play Days مطلع کند. این سرویس به مشترکان گیم پس امکان می‌دهد که نسخه کامل از بازی‌های انتخابی را هر آخرهفته و بدون هزینه اضافی تجربه کنند.

بیشتر بخوانید  رونمایی از بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 با نام Night Springs

اخبار مرتبط