بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ برای گیمرها

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ برای گیمرها

اشتراک گذاری

در دهه گذشته، با پیشرفت فناوری تلفن همراه، گوشی‌های هوشمند به سرعت به بخش جداناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. این تحولات در عرصه تکنولوژی، به ویژه در حوزه گوشی‌های گیمینگ، سبب ایجاد یک بازار پویا و جذاب شده است. سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، با معرفی گوشی‌های گیمینگ، توانسته است تا توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند.

در ادامه این راهنمای خرید از گیم طور به جهت تسهیل پروسه‌ی انتخاب و خرید شما، به معرفی بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ می‌پردازیم. برای آگاهی بیشتر در مورد المان‌های حائز اهمیت درباره گوشی‌های گیمینگ پیشنهاد میکنم مقاله (هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید) را مطالعه کنید.


گوشی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

رفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی (Refresh rate) که با هرتز (Hz) اندازه گیری می‌شود، به تعداد بروزرسانی‌های صفحه‌ نمایش در یک ثانیه گفته می‌شود، نرخ بروزرسانی از عوامل تاثیر گذار در یک گیم پلی راحت و جذاب است. نرخ تازه‌سازی بالاتر به معنای حرکت نرم‌تر، روان‌تر و تاخیر کمتر در بازی است، که به طور ویژه اثر خود را در بازی‌های سرعتی نشان می‌دهد.

اما عامل مهم‌تر برای تجربه‌ی یک گیم‌پلی راحت و روان یک پردازنده مناسب است. در حال حاضر محبوب‌ترین پردازنده‌های موبایل اسنپدراگون (Snapdragon)، چیپ A13 Bionic اپل، Exynos 990 و Kirin 990 است. این تراشه‌ها، امکان پردازش سریع داده‌های بازی را می‌دهند، بازی‌ها را به طور کارآمد اجرا می‌کنند و تاخیر در بازی‌ها را کاهش می‌دهند.

حافظه رم (RAM) برای اجرای همزمان بازی‌ها و برنامه‌ها بسیار حیاتی است. رم هم عامل مهمی در داشتن گیم‌پلی بدون لگ است. پیشنهاد می‌کنیم گوشی‌ای تهیه کنید که حداقل ۸ گیگابایت رم را داشته باشد، تا از بازی‌ها در بهترین حالت ممکن لذت ببرید.

فضای ذخیره سازی به دلیل اینکه اکثر بازی‌ها دیتا و حجم بالایی دارند اهمیت زیادی پیدا کرده است. سعی کنید گوشی‌ای تهیه کنید که حداقل حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت را داشته باشد و یا مجهز به اسلات MicroSD برای افزایش فضای ذخیره سازی باشد.

گوشی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

بازی کردن از جمله پردازش‌های سنگین است که در کنار صفحه نمایش‌های بزرگ و نرخ بروزرسانی بالا، انرژی بسیار بالایی هم مصرف می‌کند. در نتیجه، توصیه می‌شود باتری که حداقل ظرفیت حدود ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت (mAh) را دارد تهیه کنید. 


گوشی سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ از چیپست قدرتمند چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 730 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4

این تراشه توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا را دارد. در حالت استاندارد زد فولد 4، دارای صفحه نمایش Foldable Dynamic AMOLED 2X با ابعاد ۷.۶ اینچ، رزولوشن ۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است.

مشخصات نمایشگر دوم (حالت جمع‌شده) شامل صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با ابعاد ۶.۲ اینچ، نسبت تصویر ۲۳٫۱ به ۹ و رزولوشن ۹۰۴ در ۲۳۱۶ پیکسل است. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز صفحه‌ نمایشی روان و بدون لگ را با خود به‌ همراه دارد که عملکرد بهتری در اجرای بازی‌ها و نمایش ویدیو‌ها ارائه می‌کند.

از مشخصات دیگر نمایشگر این گوشی باید به روشنایی ۱۵۰۰ نیت (Peak) و پشتیبانی از فناوری HDR10+ اشاره کرد. روشنایی ۱۵۰۰ نیت سبب شده تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوبی با این گوشی داشته باشد.

دوربین گلکسی زد فولد 4 شامل، ۵۰ مگاپیکسل لنز واید، ۱۲ مگاپیکسل لنز اولترا واید و ۱۰ مگاپیکسل لنز تله‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش ثانویه (حالت جمع‌شده)، سنسور دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که گلکسی زد فولد 4 سامسونگ فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی زد فولد 4 به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1.1 عرضه می‌شود. باتری این گوشی سامسونگ، دارای ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت و توان شارژ ۲۵ وات است.

در ابعاد ۶.۳ × ۱۳۰.۱ × ۱۵۵.۱ میلی‌متر (حالت باز گوشی)، ۱۵.۸ × ۶۷.۱ × ۱۵۵.۱ میلی‌متر (حالت بسته گوشی) و وزن ۲۶۳ گرم عرضه می‌شود. زد فولد 4 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، فشارسنج هوا، ژئومغناطیس، حسگر هال، حسگر ضربان قلب، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست. 

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4

پردازنده: Snapdragon 8+ Gen 1
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 730
صفحه‌ نمایش: Foldable Dynamic AMOLED 2X
۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل
۷.۶ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+
روشنایی ۱۲۰۰ نیت (Peak)
مشخصات نمایشگر دوم
(حالت بسته)
Dynamic AMOLED 2X
۶.۲ اینچ
۱۲۰ هرتز
۹۰۴ در ۲۳۱۶ پیکسل
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری One UI 4.1.1
رم: ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۱۰ مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو)
دوربین سلفی: ۴ مگاپیکسل (لنز واید)
باتری: ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۲۶۳ گرم
قیمت: ۵۶ الی ۶۷ میلیون تومان ابعاد: ۶.۳ × ۱۳۰.۱ × ۱۵۵.۱
میلی‌متر (حالت باز گوشی)
۱۵.۸ × ۶۷.۱ × ۱۵۵.۱
میلی‌متر (حالت بسته گوشی)

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra

گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ،‌ از چیپست قدرتمند چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 740 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra

حضور چنین پردازنده قدرتمندی در کنار صفحه‌ نمایش با‌کیفیت که به آن می‌پردازیم، سبب می‌شود تا تجربه گیم‌پلی بسیار جذابی را با این گوشی کسب کنید. قلم هوشمند (S Pen) هم مانند نسل قبلی این پرچمدار را همراهی می‌کند و قابلیت‌های جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از نقاط قوت این گوشی، صفحه نمایش فوق‌العاده‌ی آن است. این دستگاه از پنل Dynamic AMOLED 2X با اندازه ۶.۸ اینچ، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل در اینچ بهره می‌برد.

صفحه‌ نمایش گلکسی اس 23 اولترا، دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که سبب خواهد شد تا نمایشگر عملکرد بسیار خوبی در نمایش ویدیو‌ها و گیم‌پلی‌ها ارائه کند. ویژگی دیگر این نمایشگر، توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت (شمع در متر مربع) و پشتیبانی از فناوری HDR10+ است.

به لطف روشنایی استثنایی که دارد، حتی در نور مستقیم خورشید نیز به خوبی کار می‌کند. علاوه بر اینها، قابلیت صفحه‌ نمایش همواره روشن (Always-on display) هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در صورت فعال بودن انرژی زیادی مصرف می‌کند.

دوربین‌های پشتی اس 23 اولترا شامل، ۲۰۰ مگاپیکسل لنز واید، ۱۲ مگاپیکسل لنز اولترا واید و ۱۰ مگاپیکسل لنز تله‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش هم سنسور دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت با ۱۲ گیگابایت رم نیز عرضه می‌شود. متاسفانه، گلکسی اس 23 اولترا فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی گلکسی S23 Ultra به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه می‌شود. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به‌ همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات است.

در ابعاد ۸.۹ × ۷۸.۱ × ۱۶۳.۴ میلی‌متر و وزن ۲۳۴ گرم عرضه می‌شود. گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ، دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، فشارسنج هوا، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز است. 

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra

پردازنده: Snapdragon 8 Gen 2
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 740
صفحه‌ نمایش: Dynamic AMOLED 2X 
۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
۶.۸ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+
روشنایی ۱۷۵۰ نیت (Peak)
نمایشگر همیشه روشن
(Always-on Display)
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۲۰۰ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۱۰ مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو)
دوربین سلفی: ۱۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۲۳۴ گرم
قیمت: ۴۹ الی ۶۶ میلیون تومان ابعاد: ۸.۹ × ۷۸.۱ × ۱۶۳.۴
میلی‌متر

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ،‌ از چیپست قدرتمند چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل یک و چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد، که تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام از گرافیک Adreno 730 و تراشه اگزینوس از گرافیک Xclipse 920 استفاده می‌کند.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra

خانواده‌ی گلکسی S22 در هر دو نسخه‌ی Exynos و Snapdragon ساخته شده‌ است. با توجه به نتایج تست‌های بنچمارک، اسنپدراگون ۸ نسل یک شرکت کوالکام به‌ راحتی از پس بازی‌های سنگینی مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت ۹ برمی‌آید.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید بهترین تلویزیون گیمینگ 4K

در کنار عملکرد عالی این پردازنده و صفحه‌ نمایش قدرتمند آن، تجربه گیم پلی بسیار جذابی را با گوشی اس 22 اولترا تجربه خواهید کرد. صفحه نمایش فوق العاده اس 22 اولترا، به پنل Dynamic AMOLED 2X با ابعاد ۶.۸ اینچ، تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل در اینچ و رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است.

این صفحه‌ نمایش بسیار قدرتمند، دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که سبب خواهد شد تا نمایشگر عملکرد بسیار خوبی در نمایش ویدیو‌ها و گیم‌پلی‌ها ارائه کند. نکته جالب این گوشی، توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت (شمع در متر مربع) و پشتیبانی از فناوری HDR10+ است.

به لطف روشنایی استثنایی که دارد، حتی در نور مستقیم خورشید نیز به خوبی کار می‌کند. علاوه بر اینها، قابلیت صفحه‌ نمایش همواره روشن (Always-on display) هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که در صورت فعال بودن انرژی زیادی مصرف می‌کند.

دوربین‌های پشتی اس 22 اولترا شامل، ۱۰۸ مگاپیکسل لنز واید، ۱۲ مگاپیکسل لنز اولترا واید (ultrawide) و ۱۰ مگاپیکسل لنز تله‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش هم سنسور دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. متاسفانه، گلکسی اس 22 اولترا فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی گلکسی S22 Ultra به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 عرضه می‌شود. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ ۴۵ وات است.

در ابعاد ۸.۹ × ۷۷.۹ × ۱۶۳.۳ میلی‌متر و وزن ۲۲۷ گرم عرضه می‌شود. گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G، دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، فشارسنج هوا، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra

پردازنده: Snapdragon 8 Gen 1Exynos 2200
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 730
Xclipse 920
صفحه‌ نمایش: Dynamic AMOLED 2X
 ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل
۶.۸ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+
روشنایی ۱۷۵۰ نیت (Peak)
نمایشگر همیشه روشن
(Always-on Display)
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲عرضه با رابط کاربری One UI 4 رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)۱۰ مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو) دوربین سلفی: ۴۰ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۲۲۷ گرم
قیمت: ۳۴ الی ۴۷ میلیون تومان ابعاد: ۸.۹ × ۷۷.۹ × ۱۶۳.۳
میلی‌متر

گوشی سامسونگ مدل GALAXY S21 FE 5G

سری FE گوشی‌های هوشمند سامسونگ با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند و البته قیمتی مقرون به‌صرفه‌تر به نسبت پرچمداران این شرکت، طرفداران بیشتری دارند و عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را نیز به‌ نمایش می‌گذارند.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل GALAXY S21 FE 5G

گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G در دو نسخه شامل تراشه اسنپدراگون و تراشه اگزینوس عرضه شده است. نسخه اول شامل چیپست قدرتمند پنج نانومتر اسنپدراگون 888 5G به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 660 است.

نسخه دوم شامل تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ است که قدرت کم‌تری نسبت به مدل اول دارد و از پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 استفاده می‌کند. گوشی اس 21 اف ای، دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با ابعاد ۶.۴ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در اینچ است.

گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G همچنین دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) است و از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. بهره بردن از چنین نرخ بروزرسانی سبب خواهد شد تا عملکرد بسیار بهتری را به نسبت صفحات‌ نمایش‌هایی با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز در دیدن ویدیو‌های با‌کیفیت و گیم‌پلی‌ها شاهد باشید.

گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G، ترکیبی از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسل (لنز واید) و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۸ مگاپیکسل لنز تله‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این دستگاه، با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. در ابعاد ۷.۹× ۷۴.۵ × ۱۵۵.۷ میلی‌متر و وزن ۱۷۷ گرم است. وزن مناسب این گوشی سبب می‌شود تا در استفاده‌های طولانی مدت، دست‌ها اذیت نشوند.

اس ۲۱ اف ای، با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 عرضه می‌شود. متاسفانه این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. حداکثر توان شارژ بی‌سیم باتری ۲۵ وات همراه با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است.

همچنین این گوشی دارای گواهی‌نامه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه می‌باشد. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل GALAXY S21 FE 5G

پردازنده: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
Exynos 2100
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 660
Mali-G78 MP14
صفحه‌ نمایش: Dynamic AMOLED 2X
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
نسبت تصویر (20:9)
۶.۴ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+
نمایشگر همیشه روشن
(Always-on Display)
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری One UI 4
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۸ مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۷۷ گرم
قیمت: ۲۰ الی ۲۳ میلیون تومان ابعاد: ۷.۹× ۷۴.۵ × ۱۵۵.۷
میلی‌متر

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy A73

گلکسی A73 سامسونگ از چیپست میان‌رده‌ی پنج نانومتری اسنپدراگون 778G 5G بهره می‌برد، و از Adreno 642L برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy A73

صفحه نمایش از پنل Super AMOLED Plus با ابعاد ۶.۴ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز تشکیل شده است. چنین نرخ بروزرسانی بدون شک عملکرد بسیار خوب و با‌کیفیتی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و ویدیو‌های با‌کیفیت ارائه می‌کند.

همچنین، این صفحه‌ نمایش دارای حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت (شمع در متر مربع) است که وضوح تصویر کاملا قابل قبولی را در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید ارائه می‌کند.

سنسورهای دوربین پشتی A73، شامل ۱۰۸ مگاپیکسل لنز واید، ۱۲ مگاپیکسل لنز اولترا واید، ۵ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۵ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که گلکسی A73 سامسونگ دارای درگاه کارت حافظه microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است که جایگاه مشترکی با سیم‌کارت دوم دارد.

با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه می‌شود. در ابعاد ۷.۶ × ۷۶ × ۱۶۳ میلی‌متر و وزن ۲۰۲ گرم است. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ ۲۵ وات را دارد.

گلکسی A73 دارای گواهی IP67 است که به این معنی است که این گوشی می‌تواند در شرایط خاص، مانند افتادن در آب تا عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت کند. همچنین لازم به ذکر است که موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy A73

پردازنده: Snapdragon 778G 5G
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 642L
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED Plus
 ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل
۶.۷ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت (HBM)
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری One UI 4.1
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۵ مگاپیکسل (لنز تشخیص عمق)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۱۸۱ گرم
قیمت: ۱۸ الی ۲۲ میلیون تومان ابعاد: ۷.۶ × ۷۶ × ۱۶۳
میلی‌متر

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل S20 FE 5G

گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ،‌ از چیپست هفت نانومتری Snapdragon 865 5G بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 650 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل S20 FE 5G

صفحه نمایش این دستگاه از پنل Super AMOLED با اندازه ۶.۵ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۴۰۵ پیکسل در اینچ، تصاویر زنده و جزئیات با کیفیتی ارائه می‌دهد. فناوری AMOLED نه تنها رنگ‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد بلکه کنتراست عالی را هم به همراه دارد.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ

نمایشگر گلکسی S20 FE، دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که سبب خواهد شد تا نمایشگر عملکرد بسیار خوبی در نمایش ویدیو‌ها و گیم‌پلی‌ها ارائه دهد. همچنین صفحه‌ نمایش این گوشی از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند و قابلیت صفحه‌ نمایش همواره روشن (Always-on display) هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که در صورت فعال بودن انرژی زیادی مصرف می‌کند.

دوربین‌های پشتی گلکسی S20 FE شامل، ۱۲ مگاپیکسل لنز واید، ۱۲ مگاپیکسل لنز اولترا واید (ultrawide) و ۸ مگاپیکسل لنز لنز تله‌فوتو (Telephoto) است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش هم سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. خوشبختانه گلکسی اس ۲۰ اف ای، دارای درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت است که جایگاه مشترکی با سیم‌ کارت دوم دارد.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی است. گوشی گلکسی S20 FE به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ که قابل ارتقاء به اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 2.5 عرضه می‌شود.

در ابعاد ۸.۴ × ۷۴.۵ × ۱۵۹.۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۰ گرم عرضه می‌شود. اس ۲۰ اف ای سامسونگ ۵G، دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز است. 

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل S20 FE 5G

پردازنده: Snapdragon 865 5G
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 650 
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED
 ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
۶.۵ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از فناوری HDR10+ 
صفحه‌ نمایش همواره روشن
(Always-on display)
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۰
عرضه با رابط کاربری One UI 2.5 
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۸ مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۱۹۰ گرم
قیمت: ۱۵ الی ۱۷ میلیون تومان ابعاد: ۸.۴ × ۷۴.۵ × ۱۵۹.۸
میلی‌متر

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53

گلکسی A53 سامسونگ از چیپست قدرتمند پنج نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ اختصاصی سامسونگ بهره می‌برد، که در اجرای بازی‌های سنگین و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد. همچنین، از Mali-G68 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy A53

این تراشه، به‌ خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگینی مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت ۹ بر‌می‌آید و تجربه گیم‌پلی بسیار لذت بخشی را ارائه می‌کند. صفحه نمایش A53 به پنل Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

چنین نرخ بروزرسانی بدون شک عملکرد بسیار خوب و با‌کیفیتی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و ویدیو‌های با‌کیفیت ارائه می‌کند. همچنین، این صفحه‌ نمایش دارای حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت (شمع در متر مربع) است که وضوح تصویر کاملا قابل قبولی را در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید ارائه می‌کند.

سه سنسور دوربین پشتی A53، شامل ۶۴ مگاپیکسل لنز واید، ۱۲ مگاپیکسل لنز اولترا واید و ۵ مگاپیکسل لنز ماکرو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که گلکسی A53 سامسونگ 5G دارای درگاه کارت حافظه microSDXC که حداکثر ۱ ترابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند. با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ ۲۵ وات دارد.

در ابعاد ۸.۱ × ۷۴.۸ × ۱۵۹.۶ میلی‌متر و وزن ۱۸۹ گرم عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. همچنین لازم به ذکر است که موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy A53

پردازنده: Exynos 1280
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G68
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED
 ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
۶.۵ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری One UI 4.1
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۱۸۹ گرم
قیمت: ۱۳ الی ۱۹ میلیون تومان ابعاد: ۸.۱ × ۷۴.۸ × ۱۵۹.۶
میلی‌متر

گوشی سامسونگ مدل F54

گلکسی F54 سامسونگ،‌ از چیپست پنج نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ اختصاصی سامسونگ بهره می‌برد، که عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد. همچنین، از Mali-G68 MP5 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل F54

صفحه نمایش این دستگاه از پنل Super AMOLED Plus با اندازه ۶.۷ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۹۳ پیکسل در اینچ تشکیل شده است. صفحه‌ نمایش گلکسی اف 54، دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که سبب خواهد شد تا نمایشگر عملکرد بسیار خوبی در نمایش ویدیو‌ها و گیم‌پلی‌ها ارائه کند.

دوربین‌های پشتی گلکسی F54 شامل، ۱۰۸ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولترا واید و ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش هم سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این گوشی، با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. خوشبختانه گلکسی اف 54 دارای درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است که جایگاه مشترکی با سیم‌کارت دوم دارد.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. گوشی گلکسی اف 54 به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه می‌شود. در ابعاد ۸.۴ × ۷۷.۳ × ۱۶۷.۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم عرضه می‌شود. گلکسی اف 54، دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز است. 

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل F54

پردازنده: Exynos 1380
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G68 MP5 
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED Plus
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
۶.۷ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
رم: ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۱۹۹ گرم
قیمت: ۱۳ الی ۱۵ میلیون تومان ابعاد: ۸.۴ × ۷۷.۳ × ۱۶۷.۹
میلی‌متر

گوشی سامسونگ مدل GALAXY M32 

موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 یکی از گوشی‌های خوب و میان‌ رده کمپانی بزرگ سامسونگ است. گوشی گلکسی M32 از پردازنده‌ی مرکزی هشت‌ هسته‌ای با معماری دوازده نانومتری میان‌ رده هلیو G80 شرکت مدیاتک (MediaTek Helio G80) به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 استفاده می‌کند.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل GALAXY M32 

صفحه نمایش این دستگاه از پنل سوپر‌امولد (Super AMOLED) با ابعاد ۶.۴ اینچ، رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر کشیده‌ی ۲۰:۹ تشکیل شده است. همچنین نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز به همراه توانایی نمایش ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را نیز دارد.

روشنایی ۸۰۰ نیت (شمع در متر مربع) باعث می‌شود تا زیر تابش مستقیم نور خورشید هم شاهد وضوح تصویر بسیار خوبی از این گوشی باشیم. تازه سازی ۹۰ هرتز هم عملکرد مناسبی در گیم‌پلی‌ها و تماشای باکیفیت بالا به نمایش می‌گدارد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M32 به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 عرضه می‌شود. این گوشی را در نسخه‌های ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم می‌توان تهیه کرد.

سنسور‌های دوربین چهار‌گانه این گوشی هوشمند میان‌ رده، ترکیبی از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)، ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر است.

در بریدگی ناچ اینفینیتی، در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. گوشی سامسونگ مدل Galaxy M32 دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نسخه جهانی و ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نسخه هند است.

شارژر این دستگاه به صورت سیمی ۲۵ وات در نسخه جهانی و ۱۵ وات در نسخه هند است. این گوشی در ابعاد ۹ × ۷۴ × ۱۶۰ میلی‌‌متر و وزن ۱۹۶ گرم عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود.

همچنین این دستگاه، دارای حسگرهای حسگر اثرانگشت، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و حسگر مجاورت است. خوشبختانه این گوشی گیمینگ خوش قیمت دارای درگاه کارت حافظه microSDXC برای برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت است.

جدول مشخصات گوشی گلکسی M32 سامسونگ

پردازنده: مدیاتک MT6769V/CU Helio G80
(۱۲ نانومتری)
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G52 MC2
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED
۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
نسبت تصویر (20:9)
۶.۴ اینچ
۹۰ هرتز
روشنایی ۸۰۰ نیت
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
عرضه با رابط کاربری One UI 3.1
رم: ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۹۶ گرم
قیمت: ۶ الی ۸ میلیون تومان ابعاد: ۹ × ۷۴ × ۱۶۰
میلی‌متر

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A50

گلکسی A۵۰ سامسونگ،‌ از چیپست ده نانومتری میان‎‌رده‌ی اگزینوس ۹۶۱۰ بهره می‌برد. همچنین، از Mali-G۷۲ MP۳ برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه از پنل سوپر امولد با اندازه ۶.۴ اینچ، رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در اینچ تشکیل شده است.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل گلکسی A50

دوربین‌های پشتی گلکسی A۵۰ شامل، ۲۵ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولترا واید و ۵ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق است. در بریدگی U شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش هم سنسور دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. خوشبختانه گلکسی A۵۰ دارای درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت است.

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل گلکسی A50، به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۹ که قابل ارتقاء به اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. باتری این گوشی مقرون‌ به‌ صرفه‌ی سامسونگ، دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت توان شارژ ۱۵ وات است.

در ابعاد ۷.۷ × ۷۴.۷ × ۱۵۸.۵ میلی‌متر و وزن ۱۶۶ گرم عرضه می‌شود و وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ سامسونگ مدل گلکسی A50، دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز است. 

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ مدل Galaxy A50

پردازنده: Exynos 9610
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G72
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED 
۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
۶.۴ اینچ
نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۹
قابل ارتقاء به اندروید ۱۱
رم: ۶ و ۴ گیگابایت
دوربین اصلی: ۲۵ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵ مگاپیکسل (لنز تشخیص عمق)
دوربین سلفی: ۲۵ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۱۶۶ گرم
قیمت: ۶ الی ۸ میلیون تومان ابعاد: ۷.۷ × ۷۴.۷ × ۱۵۸.۵ 
میلی‌متر

چگونه بهترین گوشی سامسونگ برای بازی را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ وابسته به نیازها، ترجیحات و بودجه شماست اما در ادامه به نکاتی که باید قبل از خرید دقت کنید، اشاره می‌کنیم. در کل، به دنبال یک پردازنده قدرتمند و جدید برای عملکردی بدون مشکل باشید.

در مورد نمایشگر هم به عواملی مانند اندازه، وضوح و نوع پنل صفحه‌ نمایش دقت کنید. کیفیت دوربین، تعداد لنزها و ویژگی‌هایی مانند عملکرد در نور کم و زوم اپتیکال را ارزیابی کنید.

گوشی گیمینگ سامسونگ

ظرفیت باتری را بررسی کنید و نقد و نظرهای کاربران درباره عمر واقعی باتری را بخوانید. به اینکه چقدر فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید یا گوشی قابلیت افزایش فضای ذخیره‌سازی دارد یا نه دقت کنید.

به یاد داشته باشید که تکنولوژی به سرعت تغییر می‌کند، بنابراین همیشه قبل از تصمیم‌ گیری نهایی، مدل‌های جدید را بررسی کنید و راهنماهای خرید، نقد و بررسی‌ها را مطالعه کنید.


نتیجه گیری خرید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ

سامسونگ، سخت تلاش می‌کند تا گوشی‌های مختلفی برای هر سناریو و هر مشتری ارائه دهد. اما در کل قبل از خرید گوشی، حتما ویدیوهای بررسی و راهنماهای مربوط به گوشی‌ها را مطالعه کنید. در این سری از راهنمای خرید گوشی به معرفی بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ پرداختیم تا تجربه‌ی خرید بهتری داشته باشید.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ کدام است؟

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا به لطف صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قوی، عمر باتری طولانی و فضای ذخیره سازی مناسب، یکی از بهترین گوشی‌های مخصوص بازی سامسونگ است.

گوشی گیمینگ چیست؟

گوشی گیمینگ یا گوشی مخصوص بازی نوعی گوشی هوشمند که برای گیمرها طراحی شده است. در ساخت گوشی‌های بازی از جدیدترین پردازنده‌ها، نرخ تازه‌سازی بالا، حساسیت صفحه‌ نمایش لمسی سریع و بزرگترین باتری‌ها استفاده می‌کنند تا بازی‌‌ها را واقعی‌تر و روان‌تر اجرا کنند.

گوشی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های مهم گوشی گیمینگ شامل تراشه قدرتمند، شارژدهی بالا، صفحه‌ نمایش بزرگ و باکیفیت همراه با وضوح بالاُ نرخ تازه سازی مناسب و در کل مشخصات سخت افزاری قابل توجه و رم کافی، سیستم خنک کننده مناسب و جدیدترین نسخه‌های سیستم‌‌‌‌ عامل‌ است.

اخبار مرتبط