بهترین هدفون های گیمینگ تا 1 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون

اشتراک گذاری

بدون‌شک هرگیمری می‌داند که برای تجربه انواع بازی‌ها در بهترین شرایط، نیاز به یک هدست باکیفیت دارد. انتخاب بهترین هدست گیمینگ تاثیر شایانی بر تجربه بازی‌کردن شما می‌گذارد و باعث می‌شود تا لذت بیشتری از بازی‌ها ببرید و در بازی‌های رقابتی از رقیبانتان پیشی بگیرید.

خرید بهترین هدفون های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان مناسب کار آسانی نیست، به خصوص در بازه قیمتی زیر ۱ میلیون تومان زیرا گزینه های زیادی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد و همانطور که می دانید، همه این هدفون های بازی به یک اندازه خوب و راحت نیستند. بسیاری از هدست‌های گیمینگ در این محدوده قیمتی از کیفیت صدای پایین و سازگاری رنج می‌برند.

در دنیای امروز که انواع بسیاری از هدست‌های گیمینگ در بازار وجود دارد اکثر کاربرها برای انتخاب یک هدست مناسب سردرگم می‌شوند. در این مقاله از گیم طور به معرفی ده مدل از بهترین هدست‌های گیمینگ تا ۱ میلیون بازار می‌پردازیم.


ویژگی‌ بهترین هدست های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان

قبل از خرید بهترین هدفون های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان ابتدا باید با ویژگی‌های یک هدست گیمینگ خوب آشنا شوید. اولین موردی که باید به آن توجه کنید ارگونومی هدست است. یک هدست گیمینگ خوب باید به خوبی روی گوش قرار بگیرد و گوش را در طولانی‌مدت اذیت نکند. با توجه به اینکه هدست‌ها برخلاف هندزفری‌ها روی گوش قرار می‌گیرند و وزن زیاد یک هدست گیمینگ سبب می‌شود تا در استفاده‌های طولانی گوش آسیب ببیند.

هدست گیمینگ

به این نکته باید توجه کنید که تاخیر زیاد و عدم شفافیت صدای یک هندزفری موجب می‌شود تا تجربه گیمینگ شما عملاً مختل شود. لازم‌به‌ذکر است که استریو‌ بودن، قدرت و تفکیک‌صدای مناسب یک هدست گیمینگ می‌تواند شما را در دنیای یک بازی غرق کند. پس بهتر است در هنگام خرید یک هدست گیمینگ به این نکات هم توجه کنید.

بهتر است حتماً در هنگام خرید یک هدست گیمینگ به طول کابل، جنس کابل و نوع رابط دقت کنید. همچنین داشتن یک میکروفون باکیفیت و مناسب یک ویژگی غیرقابل چشم‌پوشی است و در بازی‌هایی که نیاز به مکالمه دارند بسیار مهم است.


هدفون یا هدست، کدام بهتر است؟

بطور کلی اگر کاربری هستید که صرفا قصد بازی کردن دارید هدست گزینه مناسب‌تری برای شما محسوب می‌شود. زیرا یک هدست گیمینگ تمامی چیزهایی که برای تجربه یک بازی در بهترین حالت نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد.

هدست گیمینگ

معمولا در یک رده قیمتی هدست‌ها نسبت به هدفون از کیفیت صدای پایین‌تری برخوردار هستند و به همین دلیل کاربرهای عادی هدفون را ترجیح می‌دهند. در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید که کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است.


هدست گیمینگ DOBE مدل Stereo

اگر بودجه‌ی بسیار محدودی برای خرید یک هدست گیمینگ در نظر گرفته‌اید هدست گیمینگ DOBE مناسب شماست. با قیمت حدودی ۳۰۰ هزار تومان، این هدست یکی از ارزان‌ترین هدست‌های مناسب بازی است. قاعدتاً نمی‌توان انتظار بسیار زیادی از این هدست داشت اما با این‌حال می‌تواند حداقل‌ها را برای شما فراهم کند.

هدست گیمینگ DOBE مدل Stereo

میکروفون این هدست از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است و می‌تواند صدای نسبتاً باکیفیت و بدون‌نویزی را ارائه دهد. شرکت DOBE با استفاده از درایورهای باکیفیت باعث شده تا صدای دریافتی از این هدست شفاف و نسبتاً بلند باشد.

مهم‌ترین ویژگی این هدست صدای استریو است که می‌توانید در بازی‌های مختلف از این ویژگی بهره ببرید. این هدفون در این بازه قیمتی کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد ولی در مقایسه با هدفون‌های گران‌تر از کیفیت ساخت پایین‌تری برخوردار است.

وزن ۲۰۲ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۱۸۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها
صدای ویژه صدای فراگیر ۲.۱ کاناله
نورپردازی ندارد
قیمت ۲۷۰,۰۰۰ تا ۳۷۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124

کیفیت مناسب در کنار قیمت اقتصادی، ویژگی اصلی محصولات تسکو است. این هدست که از بهترین هدست های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان است نیز از این قاعده مستثنا نیست و در بازه قیمتی ۴۰۰ هزارتومان ارزش خرید بسیار بالایی دارد. میکروفون تعبیه شده بر روی تسکو TH 5124 امکان چرخش دارد و شما می‌توانید آن را در هر سمتی که مایل هستید قرار دهید.

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124

لازم‌به‌ذکر است که کابل این هدست از کیفیت مناسبی برخوردار است که باعث می‌شود مشکلات خرابی سیم تا حد زیادی کاهش یابد و با طول ۲۲۰ سانتی‌متری این هدست را برای کاربرانی که با هدست‌های سیمی مشکل دارند، به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده‌است.

بیشتر بخوانید  تاریخ تخفیف بعدی استیم چه زمانی است؟

کیفیت خوب بدنه و سیم این هدست ارزش خرید بسیار زیادی به این محصول بخشیده است. پلاستیک با‌کیفیتی که در این هدست بکار‌ رفته است موجب می‌شود که در طول زمان ظاهر هدست دچار تغییر و پوسیدگی نشود و کیفیت بدنه هدست حفظ شود.

وزن (اطلاعاتی ارائه نشده)
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۲۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها
صدای ویژه
نورپردازی ندارد
قیمت ۴۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ اچ‌پی مدل H100

اچ‌پی (HP) نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به حوزه گیم به شمار می‌رود، و یک کمپانی بسیار محبوب محسوب می‌شود. محصولات این کمپانی در کنار ارائه صدای فوق‌العاده شفاف و رسا از کیفیت بالایی نیز برخوردارند و از بهترین هدست های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان هستند. یکی از محصولات بسیار جذاب این کمپانی، هدست گیمینگ اچ‌پی مدل H100 نام دارد که یکی از بهترین هدست های گیمینگ زیر یک میلیون تومان محسوب می‌شود.

هدست گیمینگ اچ‌پی مدل H100

هدست گیمینگ اچ‌پی مدل H100 به گونه ای طراحی شده است که قوی و بادوام باشد و برای استفاده طولانی‌مدت ایده‌آل باشد. بالشتک های گوش برای بازی‌کردن راحت و بهینه هستند. میکروفون این هدست صدای شما را با حجم و وضوح مناسب بازتولید می کند. H100 با درایورهای بلندگوی 50 میلی‌متری، کیفیت پخش صدای خوبی را ارائه می‌کند.

این هدفون علی‌رغم بهره نبردن از نورپردازی RGB از موادی ساخته شده است که کیفیت قابل‌قبولی دارند. اگر فقط برای فعالیت‌های صوتی Discord یا بازی کردن بصورت معمولی به دنبال هدستی هستید، که حداقل ها را برای شما فراهم کند، هدست گیمینگ اچ‌پی مدل H100 می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

وزن ۳۰۰ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۲۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها
صدای ویژه
نورپردازی ندارد
قیمت ۴۲۰,۰۰۰ تا ۵۲۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ  ردراگون مدل Hylas H260

اگر بودجه محدودی برای خرید یک هدست گیمینگ نسبتا حرفه‌ای درنظر گرفته‌اید هدست گیمینگ ردراگون (Redragon) مدل Hylas H260 مناسب شماست. این هدست با بهره گرفتن از ظاهری جذاب، ارگونومی مناسب و نورهای جذاب RGB حس یک کالای لوکس و پریمیوم را به شما منتقل می‌کند.

هدست گیمینگ  ردراگون مدل Hylas H260

میکروفون این هدفون از کیفیت مناسبی برخوردار است و با قرار گرفتن جلوی‌دهان سبب می‌شود تا صدای بدون نویزی را ارائه دهد. شرکت ردراگون با استفاده از درایورهای باکیفیت باعث شده تا صدای دریافتی از این هدست نسبتا شفاف، بلند و بدون‌نویز باشد.

این هدست به دلیل طراحی سبک‌وزن و راحت، برای طولانی بازی‌کردن طراحی شده است.
بالشتک‌های مموری‌فوم نرم و هدبند قابل تنظیم آن به شما امکان می دهد تا این هدست با انواع افراد قابل‌استفاده باشد.

وزن ۴۰۰ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۱۸۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها دو فیش جداکننده صدا و میکروفون برای کامپیوتر
صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
نورپردازی RGB
قیمت ۶۰۰,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ اونیکوما مدل K5 PRO

هدست اونیکوما (Onikuma) مدل K5 PRO مخصوص افرادی است که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد به ویژگی‌ها وظاهر یک هدفون گران‌قیمت دسترسی داشته باشند. درایورهای ۵۰ میلی‌متری که دامنه فرکانس وسیعی را ارائه می‌دهند، و صدای Hi-Fi ویژگی‌هایی است که کمتر هدفونی در این بازه قیمتی از آنها بهره می‌برد.

هدست گیمینگ اونیکوما مدل K5 PRO

استفاده از درایورهای ۵۰ میلی‌متری باکیفیت سبب شده تا این هدست بیس شفاف و تمیزی ارائه کند. همچین تکنولوژی صدای Hi-Fi موجب شده تا این هدفون گزینه‌ای مناسب برای گوش‌دادن به موسیقی و تماشای فیلم محسوب شود.

میکروفون هدست از کیفیت مناسب و خوبی برخوردار است. بدنه پلاستیکی هدست هر چند که وزن نهایی را کاهش می‌دهد اما آن را آسیب‌پذیرتر می‌کند و باید توجه بیشتری به نحوه نگهداری این هدست شود تا دچار خرابی نشود.

وزن ۳۶۵ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۲۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها صدای Hi-Fi
صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
نورپردازی LED
قیمت ۶۰۰,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ لنوو مدل Legion H200

هدست بازی لنوو (Lenovo) مدل Legion H200 برای جلب رضایت گیمرهایی که قصد خرید یک هدفون اقتصادی دارند اما قصد فدا کردن کیفیت را ندارند. تجربه شنیداری غنی، ساختار سبک وزن و استفاده کردن از مواد باکیفیت، ویژگی‌هایی است که این هدفون را به گزینه‌ای مناسب در این بازه قیمتی تبدیل کرده‌است.

هدست گیمینگ لنوو مدل Legion H200

Legion H200 یک هدست گیمینگ سیمی تقریباً بدون نقص لقب می‌گیرد. این هدست با بهره گیری از یک جفت درایور نئودیمیوم 50 میلی متری تجربه باکیفیتی از بازی‌کردن ارائه می‌دهد. همچنین میکروفون الکترت این هدست می‌تواند نویزهای محیط را تا میزان خوبی کاهش دهد.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ ارزان قیمت

این هدست دارای بدنه‌ای محکم و در عین حال بسیار سبک و راحت است. سربند این هدست دارای روکش پلاستیکی نرم است که هیچ فشاری به سر شما وارد نمی‌کند. ساختار این هدست به شکل دور گوشی (Over-Ear) و پشت بسته (Closed-Back) و ۳۳۷ گرم وزن دارد.

وزن ۳۳۷ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۰۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها نویز کنسلینگ
صدای ویژه
نورپردازی ندارد
قیمت ۶۵۰,۰۰۰ تا ۷۵۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ  لنوو مدل HU85

کمپانی لنوو (Lenovo) یکی پرطرفدارترین برندهای حوزه گیم به‌حساب می‌آید که عمدتا به واسطه تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ شناخته می‌شود. بدون شک محصولات این کمپانی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و همواره مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند. هدست گیمینگ  لنوو مدل HU85 هم از این قائده مستثنی نیست.

هدست گیمینگ  لنوو مدل HU85

هدست گیمینگ لنوو مدل HU85 که از بهترین هدست های گیمینگ زیر ۱ میلیون تومان است، با سازگاری مناسبی که دارد، به آسانی به دستگاه‌های مختلف به وسیله جک ۳.۵ میلی‌متری متصل می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید این هدفون را به دستگاه‌های مختلف متصل کنید و از آن استفاده کنید.

هدست گیمینگ لنوو مدل HU85، از اتصال سیمی استفاده می‌کنند، که موجب شده این هدست از اتصال پایدارتر و بدون نوسان‌ برخوردار باشد. این موضوع در بازی‌های آنلاین یا محیط‌هایی که تاخیر در انتقال صدا می‌تواند تاثیرگذار باشد، حائز اهمیت است. طول سیم این هدست ۲.۱ متر است که طول مناسبی است و آزادی عمل مطلوبی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

وزن ۵۵۰ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۱۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها نویز کنسلینگ , صدای Hi-Fi
صدای ویژه
نورپردازی RGB
قیمت ۸۲۰,۰۰۰ تا ۹۲۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ اکسا مدل E3000

هدست اکسا (EKSA) مدل E3000 مثل هدست‌های دیگر این لیست یک هدفون ارزان قیمت به‌حساب می‌آید. این مدل با وجود قیمت اقتصادی با استفاده از نورپردازی RGB ظاهری بسیار جذاب دارد و درعین‌حال از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد.

هدست گیمینگ اکسا مدل E3000

هدست گیمینگ اکسا مدل E3000 بصورت کلی عملکرد صوتی خوبی دارد، به خصوص برای بازی‌کردن. در مجموع این هدفون ترکیبی عالی از کیفیت ساخت خوب، راحتی و کیفیت صدای مناسب در نظر بگیرید. میکروفون نیز در این بازه قیمتی اندازه کافی خوب است و وظیفه خود را به‌خوبی انجام ‌می‌دهد.

بنابراین، اگر یک گیمر مبتدی یا معمولی هستید که دوست دارید یکی از بهترین هدست های گیمینگ زیر ۱ میلیون تومان را داشته باشید که بتواند خروجی صدای مناسبی را ارائه دهد، می‌توانید به‌سراغ هدست گیمینگ اکسا مدل E3000 بروید که از بهترین هدست های گیمینگ زیر ۱ میلیون تومان بازار است.

وزن ۴۰۰ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۲۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها نویز کنسلینگ
صدای ویژه
نورپردازی RGB
قیمت ۸۰۰,۰۰۰ تا ۹۵۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ پرودو مدل PDX414

هدست گیمینگ پرودو (Porodo) مدل PDX414 به گونه‌ای طراحی شده‌است که یک هدست گیمینگ سه‌بعدی باکیفیت باشد. طراحی ارگونومیک موجب شده این هدست در طولانی‌مدت آسیبی به گوش شما وارد نکند و RGB‌های این هدست زیبایی آن را چند برابر کرده‌است. 

هدست گیمینگ پرودو مدل PDX414

در این مدل که ار بهترین هدست های گیمینگ زیر ۱ میلیون تومان است، خبری از تکنولوژی صدای فراگیر ۷.۱ کاناله یا استاندارد High-Resolution نیست ولی این هدست از محدوده فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که تمام طیف شنوایی انسان را پوشش می‌دهد که کاربران می‌توانند از انواع صداها، از بیس عمیق تا جزئیات با فرکانس بالا، لذت ببرند.

اگر می خواهید با دوست خود بازی آنلاین انجام دهید و باید با آن در تماس باشید، بدیهی است که نیاز به یک میکروفون باکیفیت دارید. میکروفون این هدست گیمینگ با بهره‌گیری از فناوری نویز کنسلینگ است که می توانید با استفاده از آن نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

وزن ۳۰۰ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۱۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها نویز کنسلینگ
صدای ویژه
نورپردازی RGB
قیمت ۷۵۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ MSI مدل DS501

برند ام‌اس‌ای (msi) عمدتا به واسطه تولید هدفون‌های باکیفیت و گران‌قیمت شناخته می‌شود. اما هدست گیمینگ MSI مدل DS501 هم از این قائده پیروی می‌کند و علی‌رغم قیمت اقتصادی خود یکی از بهترین هدست های گیمینگ زیر ۱ میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود.

هدست گیمینگ ام اس ای مدل DS501

MSI DS501 یک هدست بازی شیک است که برای پیروزی ساخته شده است. دو درایور بزرگ ۲۰ میلی‌متری صدای باکیفیت درون بازی را با جزئیات غنی بازتولید می‌کنند، در حالی که کاهش نویز غیرفعال، خلوص صدای خوبی به این هدفون بخشیده است.

میکروفون همه جهته‌ی این هدفون کیفیتی مثال‌زدنی‌ دارد و به خوبی می‌تواند صدایی واضح و بدون نویز انتقال دهد. این هدست گیمینگ برای جلسات طولانی‌مدت بازی بسیار راحت است. و هدبند قابل تنظیم این موضوع را تضمین می کند که فشاری به سر و گردن شما وارد نشود.

وزن ۲۷۰ گرم
نحوه اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
طول کابل ۲۱۰ سانتی‌متر
میکروفون غیرقابل جداسازی
سایر ویژگی‌‌ها نویز کنسلینگ
صدای ویژه
نورپردازی ندارد
قیمت ۹۷۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

نتیجه گیری خرید بهترین هدست های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان

انتخاب و خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون می‌تواند سخت باشد زیرا تنوع بسیاری در محصولات در بازار وجود دارد. در این مقاله از گیم طور سعی کردیم بهترین هدست‌های گیمینگ زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم، تا با توجه نیازها و بودجه خود بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید.

بهترین هدست های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین هدست مناسب برای بازی کردن، از ارگونومی و وزن سبک بهره می‌برد. این هدست باید درایور و میکروفون باکیفیتی داشته باشد و با اکثر دستگاه‌ها مانند کنسول‌ها و موبایل‌ها سازگار باشد.

هدفون گیمینگ بهتر است یا هدست گیمینگ؟

هدست‌های گیمینگ برای بازی کردن پکیج کامل‌تری نسبت به هدفون‌های گیمینگ ارائه می‌دهند و انتخاب بهتری به حساب ‌می‌آیند.

بهترین هدست های گیمینگ تا ۱ میلیون تومان از چه برندی است؟

از بهترین برندهای هدست گیمینگ می‌توان ایسوس (ASUS)، شور (SHURE)، لاجیتک (Logitech)، هایپرایکس (HyperX)، استیل‌سریز (SteelSeries) و ریزر (Razer) را نام‌برد.

هدست گیمینگ سیمی بهتر است یا بی‌سیم؟

هدست‌های سیمی نسبت به هدست‌های بی‌سیم از تاخیر کمتری برخوردار هستند اما هدست‌های بی‌سیم آزادی عمل بیشتری به کاربر میبخشند. در این راهنمای‌خرید بهترین هدست‌های گیمینگ معرفی شده تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اخبار مرتبط